Gjest gjestebrud Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Hei! Er det noen som har gjort dette, Altså leid duker fra et vaskeri (av en viss størelse) og som kan gi meg noen tips om hvordan jeg går frem? Jeg syns det er mye penger - å bruke 3000 kroner på å leie duker. TUsen takk for svar
Gjest Magica de Spell Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Har du prøvd Den flyvende tallerken? Har leid duker til privat arrangement av dem tidligere, koster 100 kr for damaskduk på 160 x 240 cm.
Gjest TS Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 takk for tips, har allerede sjekket dem ut og syns de er uforholdsmessig dyre
Gjest Magica de Spell Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 takk for tips, har allerede sjekket dem ut og syns de er uforholdsmessig dyre Ja, det kommer jo helt an på hvor mange duker du trenger selvfølgelig Men ville bare si fra om at man kan hente og levere dukene tilbake selv, da slipper man billigere unna. De tar mye for å bringe/hente dukene. Lykke til videre iallefall
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Jeg anbefaler Vidar vask og rens i Oslo. Leide duker til E bord med fire tagger, dekket til 52 personer. Ble litt over 600 kr. Hentet og leverte selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå