Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Jeg skal nå ta å søke pengestøtte. Skal til legen å snakke med ham om hva jeg skal søke om, men jeg lurer på, hvilke muligheter har jeg? Sosialen, yrkesrettet attføring, rehab etc.. Jeg har 2 mnd med arbeidserfaring i mitt liv og hørte at attføring beregnes på tidligere inntekt? Ja jeg har problemer med arbeid pga sosial angst og panikk anfall.
Lissi Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Jeg skal nå ta å søke pengestøtte. Skal til legen å snakke med ham om hva jeg skal søke om, men jeg lurer på, hvilke muligheter har jeg? Sosialen, yrkesrettet attføring, rehab etc.. Jeg har 2 mnd med arbeidserfaring i mitt liv og hørte at attføring beregnes på tidligere inntekt? Ja jeg har problemer med arbeid pga sosial angst og panikk anfall. Man får ikke yrkesrettet attføring uten sykehistorie. Så da spørs det om du allerede har en utdannet, hvor du ikke får jobbet lenger pga sykdom? Er du akkurat kommet ut av skolen tviler jeg på at du får attføring, men du får jo bare søke å se, eneste måten å finne det ut på. For å få rehab og attføring må du ha vært i arbeid, og sykemeldt først. Sosialen kan vel være en mulighet, der får du sikkert til livsopphold.
Gjest FB719B Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 For å få rehab og attføring må du ha vært i arbeid, og sykemeldt først. Jeg vet ikke hvordan det er med attføring, men rehabpenger kan du få selv om du ikke har studert eller jobbet. Du må bare dokumentere at du har vært sjuk i et år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå