Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Jeg lurer litt på hva jeg kan / bør forvente når jeg skal på date med en jente som kommer fra et langt forhold som tok slutt?? Stemmer det at en sånn jente bruker lenger tid på å bestemme seg før hun går inn i et nytt forhold??
Gjest StockDama Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Du kan ikke forvente mer enn det hun sier hun er klar for. Folk er forskjellige vettu.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Hvis hun sier at hun ikke er klar, så er hun vel ikke det. Men på generelt grunnlag så er folk forskjellige. Om hun hadde vært av den impulsive typen, så hadde det vel ikke var lenge før hun var i et nytt forhold. På den andre siden så er det vel bedre om hun er reflektert nok til å ta en overveid avgjørelse. ... men som alt her i livet, så var det kun verdt å vente på om det gav noe godt resultat? Følg din egen intuisjon, du!
Reveal Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Umulig å svare på. Jeg selv kom ut av et langt forhold (8år) og var "singel" i 3-4år før jeg nå er klar for å "slå meg til ro". Om dette er fordi jeg ikke har vært klar- eller om det først er nå jeg har truffet en jeg vil "slå meg til ro" med det vet jeg ikke- men høyst sannsynlig en blanding av begge. Jeg har att ettpar forhold disse årene- men ikke noe "alvorlig. I motsetning har jeg ei venninne som ble singel ett års tid etter meg- men hun har aldri vært singel. Hun har datet og hatt forhold som om det var "the one" ver eneste gang. Og det har vært endel ganger... Hun er nok mer av typen som kunne giftet seg i morgen- dersom anledingen bø seg- tror un er litt redd for å være alene.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Jeg hadde vært i forhold i ti år, en mnd etter fant jeg drømme gutten min. Vi giftet oss i sommer, og har det helt supert sammen Jeg hadde ingen planer om å gå så fort inn i forhold igjen, hadde gledet meg til å være singel. Da jeg traff gutten min var det ingen tvil.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har vært singel i 3 uker. Et forhold som varte i 6 å tok slutt. Jeg er absolutt ikke klar for andre menn enda. Ons og useriøse forhold er helt uaktuelt. Jeg venter til jeg er klar for et nytt langvarig forhold - håper jeg da blir sammen med han jeg skal være sammen med resten av livet. Akkurat nå håper jeg den personen er eksen - det sier sikkert litt om hvorfor jeg ikke er klar for andre menn enda?
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 Jeg var singel i 7 år etter et langt forhold. Så hadde jeg et kort forhold på noen måneder og traff en ny da dette ble slutt etter bare 2 dager. Men man skjønner jo hva det skyldes...men innleder likevel aldri forhold til noen jeg ikke føler for.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal forholde meg til denne jenta fordi jeg fikk et veldig bra inntrykk av henne, men siden hun da har blitt skremt tidligere av folk hun har truffet sier hun at hun vil bruke tid på bestemme seg. Jeg derimot kunne tenkt meg å treffe henne igjen snart. Vet veldig godt at det bør være noe følelser der fra første stund, men også at det er noe som kommer sterkere etterhvert som man blir kjent. Er det noen god måte å gå frem på overfor denne jenta??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå