Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 I det siste har jeg ofte hatt mareritt om at jeg faller ned fra en eller annen astronomisk høyde. Dersom det skulle bety noe, hva betyr det?
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Jeg er ingen drømmetyder. MEN! Skjer dette rett etter du har sovnet? Det skjer ihvertfall med mange, inkludert meg selv. Da enten faller jeg eller snubler, bråvåkner av dette, og sovner igjen like etterpå.. Har snakket en del med mine psykologi-studie-venner, og det snakkes da om at man faktisk faller i søvn.
Lise_ Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Se på denne linken. Der står det om drømmesymboler, og hva drømmene betyr og hvordan de skal tolkes
Gjest kafia Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Du sier det var mareritt og da antar jeg at du var redd i drømmen. Det kan signalisere et problem eller en utfordring i livet ditt som virker overveldende. Du føler kanskje at du ikke har nok støtte eller tviler på at du er sterk nok til å klare det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå