Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg pleier vanligvis å barbere leggene, men nå på sommeren vil jeg gjerne fjerne hår på en mer varig måte.

Har prøvd en hårfjerningskrem som skal sitte på noen minutter før man "skraper" av hårene med en liten plastdings. Den funket ikke særlig bra. Noen hår forsvant, noen hår ble værende.

Bør kremen sitte på litt lenger enn det som står på pakken eller?

Kan dere anbefale noen slike kremer? Kan de brukes i armhuler og underlivet? Hvordan bør hår på lårene fjernes? Har ikke mye synlig hår der, men er jo herlig å være helt glatt der og...

Noen måter å fjerne hår på, gjør at man ikke kan sole seg etterpå... Hvilke metoder gjelder det? Skal snart på 3 ukers sydentur, så hadde vært kjempefint med noe som fungerer utmerket!

Ikke voksing, eller noe på "salong".

Billig og greit produkt som kan brukes smertefritt hjemme, og hvor hårene forblir borte lengst mulig er det jeg er ute etter... :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hårfjerningskrem er det verste jeg vet. Det stinker, det er sterkt for huden, det tar ikke alt håret, og håret kommer fort tilbake igjen.

Smertefrie metoder er det vel ikke så mange av, selv sverger jeg til epilator, som napper ut hårene. Det gjør vondt i starten, men blir lettere og lettere. Nå gjør det ikke vondt i det hele tatt, og det er lite hår som vokser tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...