Gjest New Dawn Skrevet 14. august 2008 #61 Skrevet 14. august 2008 Jeg synes tatoveringer er kjempestilig .. på de som kler det .. På menn er det råstilig og maskulint, både min mann og min eldste sønn har tatovering .. Om du burde ha eller ei kommer helt an på deg selv, hvor sterkt du ønsker det og om du kler det ..
estrella Skrevet 15. august 2008 #62 Skrevet 15. august 2008 Jeg synst ikke det er harry med tattoveringer. Jeg elsker tattoveringer(må nesten det,når jeg har det selv), men smaken er jo som baken, delt i to. Det eneste jeg synst angående navn, er å gjøre det pent og ikke lage sånne svære versjoner av navnet på heele foten/armen.. ei heller tattovere inn sitt eget navn (søskenbarnet mitt har gjort det-og det synst jeg ikke er pent. Navn på barn er stilig, men sitt eget navn på hele underarmen? )
topsy Skrevet 15. august 2008 #63 Skrevet 15. august 2008 Jeg synes en pen tatovering er stilig, men å tatovere barnas navn synes jeg faktisk er harry ja... og så får jeg håpe du ikke har tenkt å ha fire barn da.... for du kan ikke ha bare ett av barnas navn tatovert..... men til syvende og sist, er det du selv som ska føle deg komfortabel med dette.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #64 Skrevet 15. august 2008 Er redd jeg må si meg litt enig med dette. Det er rimelig kjipt når man tar jenta bakfra og utsikten ødelegges av en stor tramp stamp. Det blir som å tagge på Mona Lisa - sjelden en forbedring. Mener du slike? Enig med du. Det er noe fryktelig uestetisk med tatoveringer. Omtrent like vakkert som tagging, spør du meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå