angeleyes Skrevet 31. juli 2008 #41 Skrevet 31. juli 2008 Jeg synes tatoveringer som det ligger en historie bak, generelt ikke er harry. Men du må være helt sikker på at du virkelig vil ha en tatovering resten av livet før du går til det skrittet og skaffer deg en. De er ikke akkurat lett å bli kvitt igjen. Det å tatovere barnets navn synes jeg kan være kult, men da må det være skrevet med en fin skrift eller symboler. Ser at du hadde tenkt på det. Det beste hadde kanskje vært å vente en stund slik at du er helt sikker på at dette er noe du virkelig vil.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 1. august 2008 #42 Skrevet 1. august 2008 Hei Om du er veldig usikker kan du jo finne ut hvordan du vil tattooveringen skal se ut, også prøve det ut med henna? Da ser du hvordan det vil bli å se ut på kroppen, før du får en ekte tattoovering?
Blåbæret Skrevet 1. august 2008 #43 Skrevet 1. august 2008 Jeg har tengt å gjøre det samme når vesla mi kommer til verden. Men bare om jeg finner en fin måte å skrive navnet hennes på. Skal tenke skikkelig over hvor og hvordan tatoveringen skal se ut. Jeg har to små fra før. Disse tok jeg når jeg var 16 år, er nå 20. Etter den tid har jeg vokst litt både i lengde og bredde så tatoveringene ser ikke fine ut lenger. Angrer ikke på at jeg tok dem, men irriterer meg over at de har blitt så stygge. Tengte å fikse på dem i same slengen som jeg tar den nye når det blir aktuelt. Med andre ord så synes jeg ikke at tatoveringer er harry Menner med tatovering er sexy
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. august 2008 #44 Skrevet 1. august 2008 Hvis ikke tatoveringer er harry hva er da harry? Tatoveringer er jo nærmest en del av definisjonen på harry. Det eneste jeg kan tenke meg som er mer harry enn tatoveringer må være skinnvest
Gjest Purple Haze Skrevet 1. august 2008 #45 Skrevet 1. august 2008 Jeg spurte min 16-åring hva han syns om saken, hvis jeg hadde tatovert hans og brorens navn. Han sa umiddelbart at det er dødsharry. Den eneste måten det ikke er harry, i følge han, er hvis det barnet ikke lever lenger. Husk at barna dine ikke er små for evig...
Gjest Tanita Skrevet 1. august 2008 #46 Skrevet 1. august 2008 Har aldri tenkt på at det kan være harry å tatovere navnet til ungen sin før jeg leste denne tråden og da tenkte jeg Aha, det er jo faktisk litt det! Men jeg syns også roser og tatoverte kinesiske tegn er harry også da. Nettopp fordi "alle" skulle ha det, samtidig som de skulle ha en tribal bord i korsryggen... Men jeg tror ikke du ville angret å tatovere navnet/-ne til barnet/-a ditt fordi du har og elsker vel ungen over alt på jord. Og derfor vil den tatoveringen bety noe spesielt for deg og ha en mening. Så hvorfor ikke? Har sett fine bilder der de har tatovert ansiktene til ungene sine også. Syns det kan være litt fint jeg.
aline Skrevet 1. august 2008 #47 Skrevet 1. august 2008 og hva så om noen ser på det som harry? for det første: er det din eller deres mening om din kropp som er viktigst? for det andre: er det nå så ufattelig farlig å gjøre noe som andre kan finne på å synes er litt harry? For egen del, jeg synes ikke tatoveringer nødvendigvis er harry, noen kan være det, andre er det ikke, atter andre ville jeg aldri hatt fordi de er så masseprodusert at du ikke kan se forskjell på den og de drøssevis av andre akkurat makne folk går rundt med. og jeg bekymrer meg overhode ikke om det om noen skulle finne på å tenke at jeg er eller gjør noe harry, jeg har gjort mye jeg som nok blir sett på som dødsharry, og vært stolt av det jeg har likt likevel. Det er nemlig hva JEG mener som er viktig, ikke hva andre mener. Og harry er ikke nødvendigvis så dumt, kan være ganske artig til og med.
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. august 2008 #48 Skrevet 1. august 2008 Det er ingen her som har sagt noe negativt om det å være harry da, trådstarter spurte om det var harry å tatovere navnet på ungen sin og fikk svar.
Gjest Sativa Skrevet 1. august 2008 #49 Skrevet 1. august 2008 Hvis ikke tatoveringer er harry hva er da harry? Tatoveringer er jo nærmest en del av definisjonen på harry. Det eneste jeg kan tenke meg som er mer harry enn tatoveringer må være skinnvest Oi, du hadde skikkelig peil på hva som er harry og ikke. Bli med i kvitt eller dobbelt da vel
aline Skrevet 1. august 2008 #50 Skrevet 1. august 2008 Jeg har aldri sagt at noen sa det var negativt, jeg spurte bare om det er så ille å risikere å gjøre noe harry, selv om altså noen kanskje synes det er harry. ts stilte ett spørsmål, som jeg og flere har svart på, jeg spurte i tillegg ett spørsmål, er det noe i veien med det?
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. august 2008 #51 Skrevet 1. august 2008 Oi, du hadde skikkelig peil på hva som er harry og ikke. Bli med i kvitt eller dobbelt da vel Man trenger ikke akkuratt doktor grad i sosiologi for å vite hva som er harry og ikke da. Klart man kan ha sitt eget syn på ting, men enkelte ting er det liksom ikke tvil om.
Gjest Nishiki Skrevet 1. august 2008 #52 Skrevet 1. august 2008 Vis man virkelig vil ha en tatovering trenger man ikke spørre hva andre syns?
Gjest Sativa Skrevet 1. august 2008 #53 Skrevet 1. august 2008 Man trenger ikke akkuratt doktor grad i sosiologi for å vite hva som er harry og ikke da. Klart man kan ha sitt eget syn på ting, men enkelte ting er det liksom ikke tvil om. Jo enkelte ting er det tydeligvis tvil om. Jeg er enig i at enkelte tattoveringer er harry, men ikke tatovering i seg selv. Jeg synes derimot at danskebåten, danseband, campingvogner, gebiss, plastblomster og allsang på grensen er ganske harry. tattoveringer synes jeg stort sett er fint og tøft.
Gjest imli Skrevet 1. august 2008 #54 Skrevet 1. august 2008 Ikke akkurat harry, men definitivt teit! Som en annen skrev, er ikke sikkert ungen synes det er like kult å ha navnet sitt tatovert på moren, jeg ville ikke syntes det var så moro... Er vel en sånn hollywood-trend dettte også, tror ikke den kommer til å vare... Men det gjør tatoveringa
Gjest Lilleulv Skrevet 12. august 2008 #55 Skrevet 12. august 2008 Jeg har så lyst på en ny tatovering. Jeg tok en for mange år siden, og synes den var vond, men jeg er kommet over smerten og vil ha en ny. Jeg har en liten datter på seks mnd, og har lyst å tatovere navnet hennes på leggen. Det skal være med en eller annen stilig skrift, kanskje med en liten blomst over eller under. Helt enkelt og lite. Er det kjempeharry? Kommer jeg til å angre? det kommer vel an på om du er en angelina jolie-kind of mom eller en erna solberg-kind of mom liksom vurderer det samme jeg... lette etter tatovering i fjor, men fant ikke den ultimate tatoveringen, så det ble ikke noe. men kjenner jeg kunne tenke meg ungens navn et eller annet sted, men usikker på hvor og hva slags skrift. kanskje forhøre meg i en tattoosjappe.
milla-mor Skrevet 12. august 2008 #56 Skrevet 12. august 2008 Jo enkelte ting er det tydeligvis tvil om. Jeg er enig i at enkelte tattoveringer er harry, men ikke tatovering i seg selv. Jeg synes derimot at danskebåten, danseband, campingvogner, gebiss, plastblomster og allsang på grensen er ganske harry. tattoveringer synes jeg stort sett er fint og tøft. Hehe, gebiss...?? Ellers enig, men
missLynch Skrevet 13. august 2008 #57 Skrevet 13. august 2008 Jeg synes ikke at tatoveringer- uansett form eller farge eller hvem de sitter på- er noe særlig pent.
Gjest Piper Skrevet 14. august 2008 #59 Skrevet 14. august 2008 (endret) En tatovering er så personlig, at jeg ikke hadde brydd meg om hva andre mente om den. Det er du som skal ha den, og da er det viktigste at du liker den. Men siden du spør om hva andre mener her inne, er du kanskje ikke helt sikker på at det er den rette tatoveringen for deg. Og man skal ikke tatovere seg uten å være 100% sikker på at det er den man ønsker å ha. Jeg skal tatovere ansiktene til mine barn på ryggen, og det er en tatovering jeg er 100% sikker på. Derfor bryr jeg meg fint lite om hva andre måtte mene om en slik beslutning, for det er den jeg vil ha. Og mine barn er kjempe stolte, selv om to av de er i den verste trassalderen Endret 15. august 2008 av Piper
Gjest Gjest_Juni_* Skrevet 14. august 2008 #60 Skrevet 14. august 2008 Umiddelbart tenkte jeg "uff og uff!" Men etter å ha sett det for meg synes jeg det er litt koselig. Det er fortsatt harry i mine øyne, i og med at det er en tatovering, men det er mye mindre harry enn mange andre ting du kunne tatovert. Og det er ikke navnet til en kjæreste eller et band, det er et barn du kommer til å elske betingelsesløst hele livet, så hvorfor ikke?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå