Gå til innhold

Er det kjempeharry

Fremhevede innlegg

Gjest antigartner
Skrevet

Personlig synes jeg det er blodharry.

Tatoveringer var kult, individualistisk og spennende i 1995. Nå er det altfor vanlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest hu mor
Skrevet

Jeg er verken for eller imot tatoveringer, har ingen selv men det er ingen spesiell grunn til det. Hvis jeg skulle hatt en tatovering så ville jeg hatt barnas navn. Jeg ville ikke hatt problemer med at mine foreldre hadde navnet mitt tatovert på kroppen sin, kommer selvfølgelig an på hvor. Det hadde vært verre med kjærestenes navn, per og på og espen askeladd i rad og rekke nedover leggen - hadde ikke vært like stilig.

Skrevet (endret)

så lenge du må spør andre om du kommer til å angre på det, så ville jeg hoppet over det!

Du vil alltid møte mennesker som synes det er harry, uansett hva du tattoverer, og du vil alltid møte mennesker som synes det er helt likegyldig og de som synes det er kult.

Min mening: dersom man skal tatovere seg, så bør man gjøre det fordi en selv har lyst på det og føler seg sikker på at dette er noe en ikke kommer til å angre på!

Må man spør andre, så er man ikke sikker, og man gjør det ikke for seg selv, og da synes jeg man bør la være.

Alle de drøssevis med folk som tok fordi det var "in", og som aldri tenkte over hva de selv egentlig synes om tatoveringer, FØR det ble in, mange av dem angrer idag. Fordi de ikke tok det for sin egen del, men for å følge en trend. Ikke gjør den feilen, er mitt råd.

Selv har jeg to tatoveringer, og skal ta en tredje. Jeg er 34 år, har alltid likt tatoveringer, tok min første mens det fremdeles var blodharry for de aller fleste og det bare var HD-typene som gikk til tatoveringssjappa.

likevel møter jeg folk som sier "nei aline, det synes jeg ikke du skal gjøre, det kan bli for mye vettu! det holder med de du har!"

jeg spurte ingen om jeg burde når jeg tok den første, jeg spurte ingen når jeg tok den andre, og jeg har aldri og kommer aldri til å spør andre om jeg bør ta min tredje, rett og slett fordi jeg VET hva jeg vil. Jeg tar de fordi det er min måte å smykke kroppen min på, og ja, jeg ser på dem som smykker. (bruker ikke så mye vanlige smykker)

Jeg har aldri angret, og tviler sterkt på at jeg kommer til å gjøre det i fremtiden, fordi jeg er sikker på at jeg virkelig ønsker dette for meg.

Endret av aline
Skrevet

Det som er litt stilig med tatovering er at det nok aldri, ikke på veldig lenge, kommer til å ble helt borte og umoderne. Tenk bare på hvor lenge vi har hatt tatoveringer i verden.

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Heisann!

Jeg syns ikke det er harry, men det kommer jo an på hvorfor du vil ha tattooveringen. Men i og med at det er navnet til barnet ditt, er vel grunnen innlysende... :o)

Jeg har tre tattooveringer. En liten katt, som var den første jeg tok. Den er plassert et slikt sted at jeg kan skjule den om jeg vil. For et år siden fikk jeg tattoovert navnet på de to kattene mine over brystkassen. Mange vil nok syns at det var et dårlig valg, men jeg har min historie og begrunnelse for det, og i og med at jeg gjorde det for meg selv, mener jeg at andre kan si hva de vil - det er min kropp. Jeg blir ikke å angre, selv ikke når mine to små ikke er mer..... Senere skal jeg få forlovelses- og bryllupsdato i nakken, og navnet på min utkårede. Alle mine tattooveringer (eksisterende og fremtidige) har sine egne historier, og egne begrunnelser for at jeg vil ha dem. De er et vitne på livet jeg har levd. Ingen har vært et innfall, og ingen vil bli det. Som nevnt tidligere i tråden, jeg ser også på mine tattooveringer som smykker.

Jeg vil si det sånn at når du vet grunnen til hvorfor du vil ha en tattoovering, vil du også skjønne selv om du senere kan komme til å angre eller ikke. Er bare du selv som kan vite det.

Skrevet

Faren til jenta mi, har navnet hennes kjempestort over hele den ene underarmen. Med sånn fine snirkel-gotiske bokstaver. Jeg synes det er kjempefint, jeg, men så synes jeg generelt at store tatoveringer er sexy...

(Vel... Jeg synes kanskje ikke den tattooen han har av to strekmenn som har sex er så veldig sexy... Men, men. Det synes ikke han heller, så den skal vekk bort snart. Håper jeg... :sjenert: ).

Skrevet
Finnes ikke noe mer usmaklig enn tatoveringer synes jeg, [...]

Snakk om å "skjemme ut" kroppen for resten av livet, men hver sin lyst!

Må si meg enig i dette.

Og ellers enig med de som sier at må du spørre andre er du nok ikke helt sikker selv og da er det greit å vente/la være.

Skrevet

Jeg syns ikke tatoveringer er harry.

Ellers syns jeg at aline hadde et veldig godt poeng (eller, alt hun sa var kjempefornuftig, men dette var vel det viktigste); om du må spørre andre om du kommer til å angre, da bør du nok vente litt før du eventuelt gjør det.

Tatoveringer bør aldri tas fordi det er 'in', eller bare for å kunne si at en har en tatovering. Kjenner så mange som har fått tatovering på fylla i syden, bare fordi 'alle andre har det'. Motivene ble også valgt i fylla. Samtlige angrer...

Jeg ventet i tre år før jeg endelig tok tatoveringene mine, for å være sikker på at jeg virkelig ville og var trygg på motivvalgene. Har hatt dem i to år nå, har ennå ikke angret. Men er samtidig veldig glad for at de er på et sted hvor de lett kan skjules med klær.

:)

Skrevet

Tatoveringer er harry, uansett motiv.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes tatoveringer noen ganger kan se bra ut på menn, for de fremstår jo som litt tøffe da. Såfremt tatoveringene ikke er av den harry typen.

Men synes aldri tatoveringer er fint på damer. Synes kvinnekroppen skal være ren og myk...

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Men synes aldri tatoveringer er fint på damer. Synes kvinnekroppen skal være ren og myk...

Er redd jeg må si meg litt enig med dette. Det er rimelig kjipt når man tar jenta bakfra og utsikten ødelegges av en stor tramp stamp. Det blir som å tagge på Mona Lisa - sjelden en forbedring.

Gjest Bengt
Skrevet

Jeg kan bekrefte at jeg som mann aldri ville ha hatt en kvinne med tatoveringer. Det er turn-off på en kvinne.

Skrevet

Jeg synes også det er veldig maskulint. Synes ikke tatoveringer er pent på damer i det hele tatt.

Skrevet
Jeg kan bekrefte at jeg som mann aldri ville ha hatt en kvinne med tatoveringer. Det er turn-off på en kvinne.

og jeg som kvinne, med tatoveringer, kan si at jeg aldri ville hatt en mann som ikke klarte å tenne på meg pga noen tatoveringer.

Ser at flere mener at tatoveringer er stygt og maskulint, og det er opp til hver enkelt å synes det. Men at noen skal la være å tatovere kroppen sin fordi noen andre synes det er harry eller stygt, blir jo litt latterlig. Da mener dere at folk skal gjøre med kroppen sin slik DERE vil da, og ikke slik man selv vil?

Skrevet

Your loss :ler:

Men jeg må vel si meg enig med aline (igjen, hun sier så mye fornuftig!), jeg vil aldri ha en mann som ikke aksepterer meg som jeg er, med eller uten tatoveringer. På en måte litt greit å luke ut de som ikke liker tatoveringer på denne måten, da :)

Gjest antigartner
Skrevet
så lenge du må spør andre om du kommer til å angre på det, så ville jeg hoppet over det!

...

Min mening: dersom man skal tatovere seg, så bør man gjøre det fordi en selv har lyst på det og føler seg sikker på at dette er noe en ikke kommer til å angre på!

Må man spør andre, så er man ikke sikker, og man gjør det ikke for seg selv, og da synes jeg man bør la være.

Alle de drøssevis med folk som tok fordi det var "in", og som aldri tenkte over hva de selv egentlig synes om tatoveringer, FØR det ble in, mange av dem angrer idag. Fordi de ikke tok det for sin egen del, men for å følge en trend. Ikke gjør den feilen, er mitt råd.

Dette er de aller viktigste refleksjonene som er gjort i denne tråden, etter min mening.

Heia Aline! :klappe:

Akkurat det med å tatovere barnas navn blir veldig "Beckham", etter min mening. Da er det grunn god nok for meg til å ikke gjøre det.

Gjest antigartner
Skrevet (endret)

dobbeltpost

Endret av antigartner
Skrevet

ja det er harry. taovering er kjempestygt uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...