Gjest Lystpåtattis Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har så lyst på en ny tatovering. Jeg tok en for mange år siden, og synes den var vond, men jeg er kommet over smerten og vil ha en ny. Jeg har en liten datter på seks mnd, og har lyst å tatovere navnet hennes på leggen. Det skal være med en eller annen stilig skrift, kanskje med en liten blomst over eller under. Helt enkelt og lite. Er det kjempeharry? Kommer jeg til å angre?
The Kitten Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har så lyst på en ny tatovering. Jeg tok en for mange år siden, og synes den var vond, men jeg er kommet over smerten og vil ha en ny. Jeg har en liten datter på seks mnd, og har lyst å tatovere navnet hennes på leggen. Det skal være med en eller annen stilig skrift, kanskje med en liten blomst over eller under. Helt enkelt og lite. Er det kjempeharry? Kommer jeg til å angre? Personlig syns jeg det er harry. Om du kommer til å angre vet jeg ikke, men vær så god, det er bare å tatovere seg. Hilsen The Kitten :banantroll:
Gummiloppa Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Syns ikke det er noe harry ved det nei. Det er vel smak og behag som ved alt annet. Men om du kommer til å angre er det nok ingen som kan svare deg på
Gjest Stjernedryss Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Det er skikkelig harry, men for all del. Om du kommer til å angre eller ikke må du nesten vurdere selv :gjeiper:
Gjest men Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Siden du spør om meninger, er min personlige at det er harry, ja. Tror ikke jeg hadde satt pris på at navnet mitt stod på min mors legg nå, for ikke å snakke om da jeg var tenåring.
Gjest Kei Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Noen kommer til å syntes at det er harry, noen kommer til å elske det, folk flest kommer ikke til å mene noe særlig om det. Den eneste meningen som teller er din egen.
Gjest kenneth Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 (...)Den eneste meningen som teller er din egen.Det er neppe helt riktig, ettersom hun startet tråden. Kosmetiske inngrep skjer neppe så veldig ofte uten en bevissthet om at andre vil se resultatet. Min mening er at det vil være "ukult". For meg ville det være et skrik om oppmerksomhet og "hvem er NN?"-spørsmål.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2008 #8 Skrevet 29. juli 2008 Det er neppe helt riktig, ettersom hun startet tråden. Kosmetiske inngrep skjer neppe så veldig ofte uten en bevissthet om at andre vil se resultatet. Min mening er at det vil være "ukult". For meg ville det være et skrik om oppmerksomhet og "hvem er NN?"-spørsmål. Okay, greit. Den eneste meningen som burde telle er hennes egen.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2008 #9 Skrevet 29. juli 2008 Okay, greit. Den eneste meningen som burde telle er hennes egen. Og barnas. Jeg får frysninger ved tanken på om min mor skulle tatovert mitt navn. For ja, siden ts spør om våre meninger, tattiser er blodharry
lillesky Skrevet 29. juli 2008 #10 Skrevet 29. juli 2008 Ja, jeg synes det er harry. "Alle" menn skal ha det n å for tida. Lurer på hva barna synes når de blir eldre... Men som flere her sier så er det viktigste hva du synes. Hvis det er viktig for deg å tatover ditt barns navn på kroppen din, så gjør du det.
cilipili Skrevet 29. juli 2008 #11 Skrevet 29. juli 2008 Jeg synes ikke det er harry. Så lenge det ikke er i nærheten av tribal iallefall.
Noli Skrevet 29. juli 2008 #12 Skrevet 29. juli 2008 Pappaen min hadde navnet mitt tatovert i nakken, har aldri plaget meg i det hele tatt.
Sjefs-snipa Skrevet 29. juli 2008 #13 Skrevet 29. juli 2008 (endret) . Endret 30. juli 2008 av Sjefs-snipa
Gjest StockDama Skrevet 30. juli 2008 #14 Skrevet 30. juli 2008 Joda, ser på det som harry, men det er jo mer personlig enn om du tatoverer en liten sommerfugl på ankelen =p Den sier litt mer. Kjør på sier jeg. Unger skjemmes av foreldrene sine i tenårene uansett, så akkurat den biten skal du ikke bry deg om.
Frk Johansen Skrevet 30. juli 2008 #15 Skrevet 30. juli 2008 Finnes ikke noe mer usmaklig enn tatoveringer synes jeg, flere i min familie har det men jeg finner ingenting pent ved det jeg... Snakk om å "skjemme ut" kroppen for resten av livet, men hver sin lyst!
Gjest Frk Åberg Skrevet 30. juli 2008 #16 Skrevet 30. juli 2008 Jeg syns ikke det er mer harry enn å tatovere andre ting. Men jeg syns generelt ikke tatoveringer er noe særlig. Om du gjør det, så tenk virkelig over hvor, hvordan det skal utformes og ikke minst størrelse. En unødvendig oppfordring sikkert, siden du nok tenker nøye gjennom dette, men jeg merker at jeg nesten blir litt stressa av tanken på at man skal merke seg på den måten for resten av livet. Spesielt når man hører om så mange som angrer seg, og at det blir stadig mer populært å fjerne tatoveringer (altså, man trenger jo ikke å være merket for resten av livet, men a) jeg tror ikke det blir like fint som før man tatoverte, og b) det føles kanskje ikke noe særlig å skulle fjerne tatoveringen med barnets navn når man først har den).
Filur Skrevet 30. juli 2008 #18 Skrevet 30. juli 2008 Ganske harry. Som tattiser i og for seg pleier å være..
Mamma1 Skrevet 30. juli 2008 #19 Skrevet 30. juli 2008 Syns det er litt stilig jeg, bare det ikke er kjemestort. Har forbokstaven til datteren min på leggen (som også er min forbokstav) innbakt i en annen tatovering. Hvorfor skulle man noen gang angre på at man har tatovert barnas navn? Verre med kjærestenavn.. Pappaen min har mammas navn, det er litt kult, for han var så ung når han gjorde det, og nå har de vært sammen i mange og tredve år.
Gjest men Skrevet 30. juli 2008 #20 Skrevet 30. juli 2008 Joda, ser på det som harry, men det er jo mer personlig enn om du tatoverer en liten sommerfugl på ankelen =p Den sier litt mer. Hva sier den da? Det er da mer enn overtydelig i alle andre aspekter av livet at man har fått barn og at det er viktig for en? Blir det på noen måte mer tydelig med bokstaver på huden?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå