Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at det er mulig å tjene penger på nettet. Noen som har erfaringer?

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

Har hørt om mange som har tapt penger ved å betale på divers nettsteder for og liksom tjene masse penger på nett. Den fella må du ikke gå i!

Det finnes mange sider som viser deg hvordan du skal tjene penger på nett enkelt.

Jeg synes dette så lovende ut: http://lisa-tjenepengeronline.blogspot.com...ger-online.html

Er jo bare å melde seg inn på den siden hun anbefaler. Og tjener du ikke så mye penger du hadde regnet med innen 8 uker får du pengene tilbake. Så det skader ikke å prøve. Jeg har meldt meg inn og tjener penger allerede, ved egentlig å ikke gjøre noe! :)))

Gjest Gjest
Skrevet

*venter i spenning til første som ber om pengene tilbake får svar*

Skrevet
Har hørt om mange som har tapt penger ved å betale på divers nettsteder for og liksom tjene masse penger på nett. Den fella må du ikke gå i!

Det finnes mange sider som viser deg hvordan du skal tjene penger på nett enkelt.

Jeg synes dette så lovende ut: http://lisa-tjenepengeronline.blogspot.com...ger-online.html

Er jo bare å melde seg inn på den siden hun anbefaler. Og tjener du ikke så mye penger du hadde regnet med innen 8 uker får du pengene tilbake. Så det skader ikke å prøve. Jeg har meldt meg inn og tjener penger allerede, ved egentlig å ikke gjøre noe! :)))

Jeg synes absolutt ikke det ser lovende ut. Jeg har brukt de siste 13 årene til å prøve å redusere mengden søppel i innboksen min, og ingen makt i verden skal få meg til å betale 450 kr for å få enda mer spam (penger jeg garantert kan se langt etter uansett hva slags pengene-tilbake-garanti nettstedet har).

I min bok står slike nettsteder listet i kategorien Svindel og Bedrag. Styr unna!

(Om man absolutt vil bruke tiden sin til å svare på spørreundersøkelser og lese reklame, finnes det et utall nettsteder som gir deg dette uten at du må betale for det. Inntekten vil nok uansett være den samme, nemlig 0,-)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Lyst å tjene penger?

Kutt ned på nettbruken og jobb :)

Skrevet

Eneste måten å tjene penger på nett, er ærlig og redelig og ved mye arbeid.

1) Opprett en nettside med et tema du er interessert i, og som du tror andre er interessert i. F.eks maling, dekor, fotball, økonomi etc etc...

2) Meld deg inn i Tradedoubler og Comissionjunction, og legg ut bannere fra bedrifter med avtale der. Da tjener du pr kjøp som blir gjort fra bannere.

3) Meld deg inn i Google og Yahoo ads og legg til noen linker derfra (de tilpasser seg innholdet på nettsiden din så de blir relevante). Da tjener du per klikk.

4) Bearbeid innholdet ditt, legg viktige søkeord i tekst, meta tagger etc så du kryper sakte men sikkert oppover i søkemotorene. Søk på "søkemotoroptimalisering på Google, så finner du litt informasjon om hvordan du kan gjøre dette.

5) Søk i forskjellige norske kataloger om å få en link til siden din.

Så er det bare å være tålmodig og vente, så kanskje du etterhvert kan tjene noen tusenlapper ekstra i måneden. Men det krever mye arbeid!

Gjest Fjøsnisse42
Skrevet

En enkel måte å tjene penger på er å leke hobbyskribent. Er veldig mange nettsider og blader/aviser som er i beit for artikler. Kan du en del om div. emner og har evne til å formulere deg brukbart, så er det lette penger.

Gjorde dette selv for noen år siden og det var no problemo.

Et triks som jeg også brukte etter anbefaling fra en journalistkompis, var å "låne" hovedinnholdet i andres artikler i andre land. Dvs at du omskriver og tilpasser andres artikler for salg i Norge.

Gode artikler kan også selges flere ganger. Du selger til flere blader/nettsteder samtidig. Gode artikler blir gjerne publisert flere ganger med visse mellomrom også og da må du ordne det sånn at du får en slump for det.

Gjest Fjøsnisse42
Skrevet
Plagiati??

Tror du alle artikler er "ubesudlet"? Kall det gjenbruk av gode ideer :ler: Et godt gammelt journalistgrep. Folk "låner" tekst overalt hele tiden.

Skrevet
Tror du alle artikler er "ubesudlet"? Kall det gjenbruk av gode ideer :ler: Et godt gammelt journalistgrep. Folk "låner" tekst overalt hele tiden.

Med mindre du oppgir kilder og er ærlig på hva du har "lånt", så er det tjuveri. Uansett hvor mange andre som gjør det.

Gjest Fjøsnisse42
Skrevet
Med mindre du oppgir kilder og er ærlig på hva du har "lånt", så er det tjuveri. Uansett hvor mange andre som gjør det.

Yes, da var jeg en tjuv på lik linje med hver jævlige skribent som har levert mer enn 10 artikler :ler:. Ser ut som om verden har klart seg alikevel.

Ps. Håper ikke du er en av de kriminelle som har handlet over kvota i Sverige eller noe.

• 2 år senere...
Skrevet

Hei!

Vil anbefale dere å ta en kikk på www.jobbhjemme.no

:)

Skrevet

Hva med litt "dirty talk" og/eller litt erotisk posering.

Er man ikke så nøye på det, så er det vel muligheter her.

Skrevet

Du kan

skrive

• blogge
  • svare på spørreundersøkelser
  • Selge fotografier/illustrasjoner
  • Oversette
  • Tror det fortsatt er mulig å få noen jobbe som evaluerer kart

rik blir du uansett ikke, det er stort sett bare lommepenger.

• 9 måneder senere...
Gjest fersk lærer
Skrevet

Det er vel ikke så mange som ble rik ved å tjene penger på nett. De store rosa-bloggerne er et unntak. Ellers har jeg hørt at noen driver med undersøkelser, men der er det ikke så mye å hente. Noen hundre kr, kanskje. Det jeg gjorde var å opprette brukerkonto fra forskjelige epost adresser. Da får jeg undersøkelser oftere, men de blir ikke de samme. Rart siden jeg skriver de samme opplysninger om meg selv. Noen andre som driver med det og opplevde det samme?

Min lenke

Skrevet

Eneste måten å tjene penger på nett, er ærlig og redelig og ved mye arbeid.

1) Opprett en nettside med et tema du er interessert i, og som du tror andre er interessert i. F.eks maling, dekor, fotball, økonomi etc etc...

2) Meld deg inn i Tradedoubler og Comissionjunction, og legg ut bannere fra bedrifter med avtale der. Da tjener du pr kjøp som blir gjort fra bannere.

3) Meld deg inn i Google og Yahoo ads og legg til noen linker derfra (de tilpasser seg innholdet på nettsiden din så de blir relevante). Da tjener du per klikk.

4) Bearbeid innholdet ditt, legg viktige søkeord i tekst, meta tagger etc så du kryper sakte men sikkert oppover i søkemotorene. Søk på "søkemotoroptimalisering på Google, så finner du litt informasjon om hvordan du kan gjøre dette.

5) Søk i forskjellige norske kataloger om å få en link til siden din.

Så er det bare å være tålmodig og vente, så kanskje du etterhvert kan tjene noen tusenlapper ekstra i måneden. Men det krever mye arbeid!

Enig med Gir ! på den måten er det mulighet å hente inn penger.

Skrevet

Hei!

Vil anbefale dere å ta en kikk på www.jobbhjemme.no

:)

Dette er da ren pyramide, jed graf og det hele om du scroller nedover... :snurt:

My shopping Genie er jo ikke noe bra i det hele tatt.

:nei:

• 5 år senere...
Skrevet
57 minutter siden, Naaom skrev:

Begynn med Spørreundersøkelser fra MeningsTorget.no
Betaler veldig bra :)

Hva er egentlig denne lenken for noe da? :P

Anonymkode: d8310...4cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...