Smørblomsten Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Tro det eller ei, jeg aner ikke hva jeg skal bruke gavekortet på! Jeg har følgende i skapet fra før: -Parfymer -Lipglosser -Sminke i haugevis -Bodylotion og dusjsåper ...og jeg bruker følgende hudpleieserier, som dessverre ikke selges på Esthetique: -MD Formulations -Decleor -Dermalogica -I.D Så hva i huleste kan jeg kjøpe?? Noen forslag til en god sminkefjerner f.eks? (har ikke lyst å kjøpe ting for å gi bort, siden dette var en gave til meg, da er det jo kjekt å finne noe til seg selv på en måte...) TAKK for tips! Gjerne forslag til gode merker. Har blandingshud, er 33 år.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 En mascara varer jo bare tre måneder og koster over 200 kroner, så så vanskelig kan det vel ikke være å få brukt opp det gavekortet.... Neglelakker, hudrenser ( det spiller ikke så stor rolle hvilket merke den kommer fra. )
Gjest antigartner Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 De har Biotherm på Esthetique. Jeg har også blandingshud (og er godt over 30), og liker Biotherms produkter for blandingshud godt, f.eks Multi Recharge-kremen. Jeg er dessuten glad i Deo Pure Stick'en (deodorant). Dette er riktignok ikke produkter innen den kategorien du spør etter, men de er gode!!
Smørblomsten Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2008 Ja en deo er ikke dumt! vet at den fra Biotherm er god!!! Mascara (uåpnet) har jeg liggende, etter en New York tur hvor d ble shoppet MYYYYE stash
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Hva med å kjøpe nye gode sminke koster? Dior, Clarins og Clinique har gode koster.
Gjest Gaby Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 Bodylotions som hører til parfymene dine, lukter litt ekstra godt
Parfumfreek Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 Man får da aldri nok parfyme... Hihi, enig ..
snooops Skrevet 30. juli 2008 #10 Skrevet 30. juli 2008 Jeg hadde kjøpt et par nye skrin med øyenskygger.
Rosenrød Skrevet 30. juli 2008 #11 Skrevet 30. juli 2008 Jeg hadde kjøpt noe av den nye høstsminken når den kommer. Alltid mye lekkert!
Søtpotita Skrevet 30. juli 2008 #12 Skrevet 30. juli 2008 Eg trur det der gåvekortet kjem til å fly fort utav hendene dine
Smørblomsten Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 31. juli 2008 takk for mange gode tips jenter Satser på å finne noen gode ting ja! Ingen som vil anbefale en god sminkefjerner forresten?
mari4ever Skrevet 2. august 2008 #14 Skrevet 2. august 2008 takk for mange gode tips jenter Satser på å finne noen gode ting ja! Ingen som vil anbefale en god sminkefjerner forresten? jo! Biotherm har veldig gode sminkefjernere:) ellers vet jeg at HR har også veldig milde å bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå