Gå til innhold

Kira og WildThing's Juleverksted og Ventetråd

Liker du myke pakker?  

1. 1. Liker du myke pakker?

• Ja, jøss!
      17
    • Bare hvis de er store og mange...
      9
    • Njaaa, kulere med togbaner, men det går..
      0
    • Nei, vettu hva, da vanker det juling på julenissen!
      1
    • Julegaver? Pakker? Hæ?
      4
    • Ok, jeg er skyldig! Jeg tenkte koffert og ble disket!
      6

Anbefalte innlegg

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Kira! Jeg har bestemt at vi skal telle ned til jul og vinter og snø, liksom en sånn "vi-gleder-oss-så-det-synes-på-oss-tråd"!

SÅ kan vi hjelpe hverandre med julegavehusketing og alt sånt der.

Er jo tross alt juli snart! Tror du vi kan håpe på juli-snø i år? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaa! Er jo trossalt bare 29 uker igjen til jul. :D *venter spent*

Men har du ikke hørt den derre sangen "snow in june", eller? Hæh, hæææh? Men det var Juni, da. Men er jo snart det også! Kanskje jeg kan shoppe julegaver til sommerpris. :briller:

Vi vil ha snø!

*smelte bort*

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Ermh, juni var litt tidlig. Alle vinterklærne mine er i nordnorge, må få hentet dem først. So hold your reindeer....ermh...horses

Skrevet

:ler:

Da får vi pakke oss inn i vinterklær i Juni! ..hunden dreper bamsen. :cry:

Påkkeeeer.

Ja, var det jeg tenkte. Var lite lurt å stikke fingeren i øyet?

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Fingre i øyne fungerer svært dårlig. Nesen, ikke øyet!

Med mindre man er rød på nesen, da.

Blasted shite, vi må begynne å øve på julesangene! Kan du noen? Jeg kan bare denne;

"Glade juul, hellige jul

hells angels parkerer bak et skjul..."

husker ikke resten i farta....

Ribbe eller pinnekjøtt, btw?

Skrevet

Da skal jeg huske det til neste gang, og kanskje jeg husker å fortelle det til Lena. Men hva med øret, da?

Ja, jeg kan julesanger! Jeg begynte å synge med min usedvanlige nydelige stemme i går, faktisk! Deiiiilig eeeeer joooordeeeen, preeeektig eeer guuuuds himmeeeel. Skjønn eeeer ... Hvordan var den videre igjen? :o (ops, frekt ikon!)

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Du synger så øya tyter ut, hæ?

Vel, akkurat nå når du sang, så fikk jeg illustrert det der med fingrene i ørene, og jo - det har sin prevantive virkning.

NEIDA, DU SYNGER SÅ FINT SÅ! *ro som pokker* :D

Aldri mekket ribbe, men det kan da ikke være så vanskelig. Svoren burde jeg få fin og sprø om jeg bruker en blåselampe eller skjærebrenner på greiene....

Skrevet

Ja, er virkelig ståhei her nå. Du skjønner, Nero fikk høre meg, så stakk han plutselig ut på verandaen og la labbene over hodet. :lol: Dyr er rare!

Men synes jeg synger så fint, altså ... Og spesielt de høye tonene i sangen. :roll:

Ribbe er da ingen sak å mekke! Er vel bare kutte opp ruter på flesket og putte den i ovnen, vel?

For jeg er den kokken. Heheh.

WildThing lager ribbe! Det er ingen som går for noe annet? 8)

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Ermh, skal man ha poteter og grønnsaker til ribbe? Mest vant med kalkun og sånt, jeg. (Burde egentlig hete varm-kun)

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Jeg delegerer ansvaret til deg med å finne en som kan vikariere for nissen, han sitter fast i tollen i år igjen, tipper jeg. Etter det der terrordritet så blir vel neppe luftfarten normal i min levetid.

....pluss at jeg hørte rykter om at Rudolf bruker å raide tax-free'n så han blir skikkelig rød på nesen - og så forsøker han å snike på grønt.

Skrevet

Kylkun? Og varm-kun. I'll remember that!

Tror man skal ha poteter og grønnsaker til, ja. Også brun saus! Og cola ... Sånn ved siden av.

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

...cola...cola be thy name.... *sikkle*

Jeg får sikkert lov til å drikke cola på julaften, man skal jo glede de unge sinn - deriblant meg.

Skrevet

Ja, de har pol på Os. Dette burde da du vite. :P

Cola er alltid lov. Nyt colaen! Jeg burde egentlig få meg ned på butikken å kjøpe ...

Skrevet

*sniker meg inn og blander meg litt*

Må uttryke min beundring og skuffelse over denne tråden!

Beundring:

Hvordan i alle dager klarer dere og finne på slike tråder som dette? Dere får meg (og sikkert alle andre) til og gapskratte av latter!

Keep up the good work!!! :D

Skuffelsen

Som Kira skrev, det er 29 uker igjen til jul, hva har dere somlet med? Denne tråden kommer jo aaaaalt for sent!!! :ler:

Skrevet

Jeij!

Vi tenkte på dette før, eller Wild'en, da. Men tenkte det passet såpass nå. :)

Denne ribba kan ta tid, altså. :-?

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Vi trenger ALL tid med meg som ribbe-kokk. Trust me.

Kira: jammen jeg handler aldri på polet, jeg :( Er avholdsmann og helsefriik. Eneste som bruker alkohol her, er bilen min.

MarianneE: Joda, jeg følte at julen kom snikende nær, men så så jeg det at det bare var juli. Men bedre føre var enn etter far, som det så kjekt og stolt heter.

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

*se på med skulende øyne fyllt av misunnelse og vakkre minner om den gangen da JEG drakk cola uten at det ble meg nektet å nyte den deilige smaken av sukker og kullsyre som så lekkert flyter ut over tungen og lager bruselyd for så å bli svelget ned i dypet av magen min og lage til litt luftreaksjoner som vi ikke går nærmere inn på her men som vi alle kjenner til alikevel ÅGUDJEGVILOGSÅHACOLAA! :sur:

Skrevet

Sckhååååååål!

*helle oppi glass*

Du kan få, altså. Jeg skal nok i butikken senere igjen, gud så glad jeg er for at jeg har butikk nesten rett under meg! :lol: ¨

Men nå må jeg nesten suge videre her. :briller:

Tilbake om noen minutter!

Btw.. Hvordan går det med ribba?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...