Gå til innhold

Brudevals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode forslag til sang å danse brudevals til? har litt problemer med å finne en som føles helt "riktig"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

So this is love, fra Askepott :) Disney har mye flott stemningsmusikk :fnise:

Gjest Brud 31.05.08
Skrevet

Vi brukte en sang fra Askepott (den tjekkiske filmen jeg og mannen bare MÅ se hver jul... :fnise: ). Den siste sangen som spilles i filmen hvor de rir i ut i horisonten i brudestasen.. Sukk... Var ihvertfall veldig romantisk for oss, og de som kjenner oss godt :rødme:

Skrevet

Ja, den Askepott-filmen har også mye stemningsfull musikk. Det hadde jeg ikke tenkt på. Jeg tenkte i utgangspunktet på Disney-tegnefilmen, jeg :fnise: (har en ting for Disney )

Skrevet

Så bra! Nå fikk vi litt mer å velge i. Gjelder bare å øve nå.

Skrevet

Vi giftet oss på lørdag og hadde right next to the right one med tim christensen:-)

Skrevet
Vakker sang og vakker tekst, men er det valsetakt..? Vi har gått på kurs og driver og øver, men blir denne vel rask eller?

Det kommer helt an på hva slags vals dere danser, f.eks til engelsk vals blir denne altfor rask. Hva skal dere danse til da?

Skrevet
Vi giftet oss på lørdag og hadde right next to the right one med tim christensen:-)

Den skal kanskje vi ha også:D:D:D :):)

Skrevet

Vi har tenkt på Motley Crue - If I Die Tomorrow. Men jeg er eklektisk, så likte veldig godt Tim Christensen som nevnt over. Kommer i hvert fall til å ha den på spillelista :)

Skrevet

Jeg fikk cd'en med musikken fra "Tre nøtter til Askepott" i posten dag. Har ikke rukket å høre på den ennå, men håper det er noe i valsetakt der som jeg kan bruke.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

facination av nat king cole - søk på youtube så kan du høre på den. Veldig fin og litt annerledes.

Skrevet (endret)
facination av nat king cole - søk på youtube så kan du høre på den. Veldig fin og litt annerledes.

Dette er også en sang vi har tenkt på :) Så står mellom Tim Christensen - Right next to the right one og Nat King Cole - Facination

Fine sanger og veldig greie å danse til begge to:)

Endret av zilje_k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...