Thomasine Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Har lagt inn på "Graviditet og spebarn" også. Dette er 3.sønn, likevel føles det nesten som om jeg er 1.gangs mor... Husker ikke når jeg startet med å få inn rutiner på babyene? Han spiser hver 3-4. time (ammer) og enn så lenge ligger han i vogga eller på sofaen til jeg legger meg. Når bør han legges for kvelden i egen seng?
Gjest imli Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 (endret) Sier man ikke tre mnd da? Vi (prøver) å legge vår snart 4 mnd-baby rundt kl 21.00. Men vet det er mange som legger dem tidligere. Endret 31. juli 2008 av imli
MarianneE Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Vi begynte da Vesla var 4 mnd med legging og mat til faste klokkeslett. Hun er nå snart 15 mnd og er enkel og legge pga de strenge rutinene vi lagde tidlig.
Grooo Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Noe før de er tre mnd er det ikke vits i å prøve å få til for faste rutiner nei, det er de ikke klare for.
Brunhilde Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Det er jo lenge siden jeg hadde baby, men jeg begynte med faste rutiner fra den dagen vi kom hjem fra klinikken. Med faste rutiner mener jeg at jeg badet på samme tid hver kveld, og la babyen i senga på omtrent samme klokkeslett. Mat fikk h*n selvfølgelig etter behov. Dette fungerte veldig greit for oss, og leggeproblemer har jeg aldri visst hva var.
Thomasine Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2008 Da kan jeg med goood samvittighet vente noen uker til, da.. Takk for svar, folkens!
sommerglede Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 vi klarte ikke å få til noe fast før pjokken var 8 mnd.... da var det i seng kl 20.... og opp igjen mellom 8-10.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå