Gjest Nishiki Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har en profil på nettby, mest for å holde kontakt med diverse søskenebarn, venner jeg ser sjeldent o.l Er sjeldent innom og synes hele greia er ganske kjedelig. Det jeg funderer over er at en gang i blant får man meldinger fra fremmede mennesker i "postkassa", hei på deg, hilser på, johoo.. osv Forventer folk at man skal svare på slikt, og hva svarer man i såfall? :klø: :gammel:
Gjest Gl@mB@be Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Det er nok et forsøk på å få kontakt Mange single som bruker nettby. Vil du svare så gjør du det, hvis ikke lar du være.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Mange menn (og antakeligvis kvinner også) som "spammer" gjestebøker/innbokser på Nettby el.l. har gitt opp å forvente å få svar; med tanke på at de i 90 av 100 tilfeller ikke får noen respons tilbake. Jeg svarer stort sett ikke på bare et hei, hallo o.l. dersom det ikke står noe vettugt i meldingen samtidig.
Lise_ Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Mange menn (og antakeligvis kvinner også) som "spammer" gjestebøker/innbokser på Nettby el.l. har gitt opp å forvente å få svar; med tanke på at de i 90 av 100 tilfeller ikke får noen respons tilbake. Jeg svarer stort sett ikke på bare et hei, hallo o.l. dersom det ikke står noe vettugt i meldingen samtidig. Skal være enig med den
Gjest StockDama Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Om noen sender en melding det bare står "hei" i...så skriver jeg bare "hei" tilbake. Engasjerer meg ikke så veldig, men å hilse tilbake når noen hilser har jeg lært meg for lenge siden. =D
Gjest Ansjoni Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Hilser tilbake jeg også, er da høflig Men, det er tydelig at det er noen som sender ut masseproduserte meldinger, så jeg engasjerer meg ikke så veldig i svaret
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå