Gå til innhold

Nettby

Fremhevede innlegg

Gjest Nishiki
Skrevet

Jeg har en profil på nettby, mest for å holde kontakt med diverse søskenebarn, venner jeg ser sjeldent o.l Er sjeldent innom og synes hele greia er ganske kjedelig.

Det jeg funderer over er at en gang i blant får man meldinger fra fremmede mennesker i "postkassa", hei på deg, hilser på, johoo.. osv

Forventer folk at man skal svare på slikt, og hva svarer man i såfall? :klø:

:gammel:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Det er nok et forsøk på å få kontakt ;) Mange single som bruker nettby. Vil du svare så gjør du det, hvis ikke lar du være.

Gjest Gjest
Skrevet

Mange menn (og antakeligvis kvinner også) som "spammer" gjestebøker/innbokser på Nettby el.l. har gitt opp å forvente å få svar; med tanke på at de i 90 av 100 tilfeller ikke får noen respons tilbake. Jeg svarer stort sett ikke på bare et hei, hallo o.l. dersom det ikke står noe vettugt i meldingen samtidig.

Skrevet
Mange menn (og antakeligvis kvinner også) som "spammer" gjestebøker/innbokser på Nettby el.l. har gitt opp å forvente å få svar; med tanke på at de i 90 av 100 tilfeller ikke får noen respons tilbake. Jeg svarer stort sett ikke på bare et hei, hallo o.l. dersom det ikke står noe vettugt i meldingen samtidig.

Skal være enig med den :)

Gjest StockDama
Skrevet

Om noen sender en melding det bare står "hei" i...så skriver jeg bare "hei" tilbake.

Engasjerer meg ikke så veldig, men å hilse tilbake når noen hilser har jeg lært meg for lenge siden. =D

Gjest Ansjoni
Skrevet

Hilser tilbake jeg også, er da høflig :Nikke:

Men, det er tydelig at det er noen som sender ut masseproduserte meldinger, så jeg engasjerer meg ikke så veldig i svaret ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...