Gå til innhold

Er han interessert eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

Jeg møtte en gutt på byen for noen uker siden. Eller dvs vi var en gjeng som dro på nachspiel til ham, og først når vi var akommet dit fikk jeg øynene opp for ham.

Jeg tok flere ganger intiativ til å prate, mens han ikke virket like interessert.

Likevel pratet vi vel en del og jeg syntes vi fikk en god tone.

Det ble aldri noe roting eller noe, men vi sov sammen i senga hans. Jeg ville ikke begynne å kysse ham og klå da for jeg hadde mensen, så jeg ville ikke gi ham inntrykk av at jeg var ute etter sex. Men vi holdt rundt hverandre, mens vi sov noe jeg syntes var veldig koselig. Spesielt siden jeg ikke er vandt med at man kan sove ved siden av en gutt uten at han prøver seg.

Neste dag når vi var blitt edru ville han også at jeg skulle stryke ham på armen, og vi lå og prata en del.

Dett var dett.

Møtte ham på byen igjen uka etter. Da var det han som kom bort til meg mens jeg sto i baren. Men han forsvant igjen med en gang han fikk drinken sin.

Etterhvert kom vi i litt snakk igjen, og jeg innbiller meg at vi smilte masse til hverandre (jeg var temmelig full altså, så hukommelsen er jo så som så).

Men så virket det liksom som om han unngikk meg mer og mer iløpet av kvelden. Vi kunne f.eks stå en gjeng å prate sammen, men så plutselig forsvant han. Syntes det var sånn hele tida.

Så da tenker jeg vel egentlig som så at han ikke er interessert. Men kan det være at han bare er veldig sjenert med jenter og ikke er vandt til å bli sjekket opp..? Jeg er en normalt pen jente, og han en helt normal gutt sånn sett.

Jeg tenkte egentlig at jeg bare skulle drite mer i å prøve meg på ham nå. Jeg vil ikke være den innpåslitne som ikke tar et hint.

Men jeg er blitt temmelig betatt av ham, og det er så kjipt for det er så sjelden jeg blir betatt av noen og elsker egentlig singellivet.

Huff, ble rotete dette her. Men ja..? Noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nishiki
Skrevet

Jeg synes du bør ta å ligge litt unna. Vis han trekker seg vekk fra deg så er det jo en grunn til det.

Vil han ha deg kommer han nok tuslende skal du se.

Gjest antigartner
Skrevet

Han er neppe stormforelsket i deg, for å si det sånn.

Forhold deg nøytral og normal overfor ham, ikke følg etter ham og ikke kleng deg innpå ham. Det kommer det ikke noe godt utav.

La ham gjerne få vite at du liker ham, så kan han venne seg til den tanken, men de færreste liker innpåslitne folk.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt initiativ til kontakt med den fyren, for å si det slik. Han høres ikke overveldende interessert ut, dessverre.

• Liker 1
Skrevet

Er han interessert har han lyst til å snakke/se deg mest mulig. Flere trekker seg unna for å se hva den andre parten vil gjøre også.

men shitt aau, hva har du å tape på å prøve deg? Ta det første steget å se hva hn gjør, er han ikke interessert, nei da var det greit å finne det ut nå og om han er, så er det bare supert :)

Gjest Per-Ragnar
Skrevet

Vi menn tar kontakt om vi er interessert i en kvinne.

Gjest Gjest
Skrevet
Vi menn tar kontakt om vi er interessert i en kvinne.

Vi kvinner tar også kontakt med menn som er interessante.

Gjest Per-Ragnar
Skrevet
Vi kvinner tar også kontakt med menn som er interessante.

Så flott, men det betyr ikke at det lykkes...vi menn liker å være jegerne.

Gjest Gjest
Skrevet
Så flott, men det betyr ikke at det lykkes...vi menn liker å være jegerne.

Og kvinnen skal være bytte dere nedfeller? virker litt primitivt spør du meg :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det høres ikke ut som han er videre interessert, er jeg redd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...