Freaky Skrevet 30. mai 2003 #1 Del Skrevet 30. mai 2003 Har noen av dere drømt at dere er to men en.. Ehh.. Vanskelig å forklare kanskje, men jeg kan illustrere det ved en drøm jeg hadde i natt. Jeg var innelåst i at slags fangehull, det var ikke i en kjeller,men i et tårn eller noe tror jeg... Jeg var fryktelig fortvilet. Men så var jeg plutselig på utsiden av den store tunge døren og skulle låse opp og befri meg. Ehh.. Jeg har aldri hatt en sånn drøm før, det var veldig rart. Jeg hadde en liten nøkkel, og den brukte jeg på å låse opp, men da jeg hadde låst opp, oppdaget jeg at det var enda en lås inni låsen. Da denne også var låst opp, var det en tredje lås inni der igjen! :o Jeg fikk låst opp til slutt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 31. mai 2003 #2 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg har hatt flere slike drømmer. En gang var det at jeg løp fra noen; liksom den som skal unnslippe, rett etterpå var jeg plutselig den som jagde meg. Men da var ikke jeg meg lengre da men noen andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 31. mai 2003 #3 Del Skrevet 31. mai 2003 Ja, har ofte drømt en drøm hvor jeg har vært to eller fler av "rollefigurene", hvor jeg har måttet tenke strategisk for å hjelpe meg selv ut av en situasjon. Ofte at jeg er fanget, blir jaget, situasjoner hvor jeg er presset. At mine figurer er på de forskjellige "lag", at det kun er jeg som vet at jeg er på alle lag. At jeg og "mine" kjemper for å hjelpe hverandre ut og fri, vekk fra alt. Til et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freaky Skrevet 31. mai 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 31. mai 2003 Det kan jo være sånn at når man sliter med valg eller står ovenfor forandinger, enten man er bevist på de eller ikke, så kjemper man med seg selv. Det er jo sånn at underbevistheten vår bl.a bearbeider indre konflikter i drømmene våre. Miew, du sier at du drømmer at du er fanget eller blir jaget i situvasjoner du er presset. Da mener du presset i det virkelige liv, ikke sant? Du drømmer deg til en "løsning" ved at du må tenke strategisk for å hjelpe deg selv ut av en situvasjon (i drømmen). CeNedra: Jeg var inne på http://www.droemmetydning.com/ (Fordi jeg syntes drømmen min hadde så klare symboler.) Den sier: "Hvis du ble jaget tyder det på god helse. Det samme gjelder hvis du jaget noen."! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå