Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har berre den som ser nesten lik ut og som har vore i mange år. Heilt grei, men eg vart ikkje så nøgd med den.

Har du forresten lukta på den rosa og sølvaktige Guessen? Ellers kan du sjekka ut Promesse frå Cacharel, rosa avlange Dioren, Bright Crystal frå Versace, Escada Moonsparkle, Euphoria Blossom frå Calvin Klein... Eg har alle dei siste, den fyrste skal eg kjøpa meg, og Moonsparklen :)

Gjest lolle
Skrevet

De du beskriver er nok litt for sukkersøte for min smak, men takk for hjelp likevel!

Skrevet

Så nå at du likte Escada sin, selv om den er såpass søt. Ble litt usikker på hva du var ute etter nå.. ;)

Skrevet

Hva med Mariah Carey sin parfyme?

Helt nydelig! den er søt, men mørk og sensuell... nesten til å få vann i munnen av! Innholder blant annet Marsmallow og marokkisk røkelse.. fy søren så god! egentlig ikke barnslig heller...

Eller Fantasy Britney Spears? (har noter som muffins og hvit sjokolade)

Paris Hilton (den med striper) Skikkelig frisk og feminin (med noter som tuberose, freesia & "regn" og fersken & pheromone :P

Dior Addict 2 - frisk og sommerlig

Guccu rush 2

With love Hilary duff - mer vinter høst parfyme ( har noter som tre, amber og mango)

Wrapped with love ( har noter som honning, sjokolade og vanilje) Søt og frisk :)

Vera Wang flower princess

Paris Hilton sin nye Fairy dust

Mariah Carey sin nye Lucious pink

Jessica Simpson fancy

Gjest New Dawn
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å prøve Elisabeth Arden - Green Tea`s nye sommerduft .. den er bare SÅÅÅ frisk og deilig ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...