Gjest 62-er Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 TYR ELLER TVILLING? Er det noen som har god greie på horoskoper og stjernetegn? Jeg er født på noe jeg tror er en litt rar dato; 21. mai. Da jeg var liten så var dette første dag i Tvillingenes tegn i stort sett alle blader. Etter hvert som årene har gått så er dette i større og større grad siste dato i Tyrens tegn. Nå er det så vidt jeg vet bare noen få blader som legger denne datoen til Tvillingenes tegn. Har skillelinjene endret seg med årene? Hva er jeg egentlig født i?
Lille Lea Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Her http://www.astro.com/cgi/ade.cgi?cid=;ract...3d6e&lang=e
Gjest Gjest_Frank_* Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Hei, Datoen for tegneskifte kan variere fra 20 til 24 dagen i en måned, i forhold til året. Er du i tvil kan du bruke en astrologitjeneste som baserer seg på en seriøs astronomiprogram: www.runa.no. Har du nøyaktig kl du ble født på er det enda bedre. Tjenesten bruker norsk tid. Mvh Frank
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå