Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2008 #1 Del Skrevet 29. juli 2008 Så et armbånd på en dame i Arendal i helgen. Det var i sølv og besto av litt ringer som var satt sammen (litt i hverandre). På ringene hang det bl.a. en rosa og en hvit og mørk perle (tror det var de fargene). Og så var det satt på en slags skive med monogram på. Innbiller meg at det kan være norsk eller dansk designet, men vet jo ikke. Det var såååå fint så hvis noen vet hva jeg mener er jeg takknemlig for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Blossom_* Skrevet 29. juli 2008 #2 Del Skrevet 29. juli 2008 Så et armbånd på en dame i Arendal i helgen. Det var i sølv og besto av litt ringer som var satt sammen (litt i hverandre). På ringene hang det bl.a. en rosa og en hvit og mørk perle (tror det var de fargene). Og så var det satt på en slags skive med monogram på. Innbiller meg at det kan være norsk eller dansk designet, men vet jo ikke. Det var såååå fint så hvis noen vet hva jeg mener er jeg takknemlig for svar. Høres ut som noe Dyrberg/Kern kan ha laget? Det er salg på sommerkolleksjonen nå - 50%! Selges hos enkelte gullsmeder og i Arts&Crafts-butikker, bl.a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 30. juli 2008 #3 Del Skrevet 30. juli 2008 Nei, det er ikke Dyrberg og Kern tror jeg. Har ikke sett at de har hatt noe sånt i det siste iallefall. Kan jo selvsagt være et gammelt armbånd hun hadde, men det så nytt og fint ut. Jeg hadde tenkt å spørre henne men rakk det ikke før hun forsvant. Takk for tips Blossom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå