gladidag Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 ÅÅÅÅÅ kjenner jeg blir så sur når avisne og radioen hele tiden må fortelle hvor sinnsykt fint og varmt vær det er! Nei for fa....her er det drittvær! Hele sommeren har vært KALD OG SUR! EN dag har vi vært på stranden her... vi har hatt 15timer med temp over 20 grader. Nå er jeg værsyk,sur og trøstespiser! Og hører ikke på radioen...da blir eg ennå surere når eg hører badetemperaturer og uv varsler...argh!!!!! Ellers er alt bra Nå går eg ut og vasker bilen.......
Gjest StockDama Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 .....jeg vil bytte med deg. Her har det kokt i over en uke, og jeg er ikke noe glad i at det er over 30 i skyggen...det er rett og slett jævlig. Bytter det mot en regnværsdag når som helst.
KlarFor2ern Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Bytter gjerne med deg også.......det er helt pyton med varme over 25 grader!! Jeg fryser heller litt istedet for å dø av heteslag.....:blæh: Akkurat nå lengter jeg til vinteren.....
Kick Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Lyn og torden! YAAAAAAAY!!!!!! Nå har det buldret og braket over taket i en time, tjoho! Det er så koselig.
Gjest StockDama Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Nå har det buldret og braket over taket i en time, tjoho! Det er så koselig. Er kjempe koslig =)
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Intet annet vær som sykloner, tornadoer osv. tar så mange liv som lynet. Desidert det farligste været. Nylig ble to svensker grillet til døde av lyn.
Gjest StockDama Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Intet annet vær som sykloner, tornadoer osv. tar så mange liv som lynet. Desidert det farligste været. Nylig ble to svensker grillet til døde av lyn. Jada, og biler er farlige å ha på veien, men gid så praktiske de er når de ikke dreper en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå