Gjest Ikke innlogget bruker Skrevet 29. juli 2008 #1 Del Skrevet 29. juli 2008 Vi skal snart begynne å slå opp betonggulvet i kjelleren for å få bedre takhøyde, og her har jeg forsøkt å finne eksempler på kostnader for å få gjort dette. Så langt har jeg ikke klart å finne noe konkret om erfaringer rundt dette. Kjelleren er på 90 kvm. Vi skal også rive lettveggene (blir gjort før vi hugger opp gulvet), og lage et nytt bad (har rør lagt opp fra tidligere), to soverom og et stort vaskerom (er vaskerom også i dag, men trenger nytt gulv Har noen erfaringer med oppussing av kjeller, og har lyst til å dele noen gode råd og tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 31. juli 2008 #2 Del Skrevet 31. juli 2008 Sintef har gitt ut en bok om å pusse opp i kjelleren: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...7990&rom=MP Vi har noen andre i samme serien, og de har gode tips. Har ikke pusset opp uinnredet kjeller selv, så har ikke så mange tips der utover "pass på at det er tørt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amity Skrevet 31. juli 2008 #3 Del Skrevet 31. juli 2008 Hei! Det var jeg som startet tråden. Takk for svar, det var en god ide å se etter en eller flere bøker som kan hjelpe oss på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå