Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke funnet undertøy enda!! Skal ikke ha bh da, men må jo truse og noe strømpe greier under? skal dere ha strømpebukse? Eller finnes det noe annet lurt? lite peiling på dette... hehe... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha bh, og har kjøpt et sett med bh og truse på Change. Ikke ultraflott, men jeg måtte ha en bh med stropper som kunne tas av slik at sydama mi kunne flytte stroppene om de ikke gikk i ett med kjolen (men det gjorde de jo). Derfor hadde jeg litt begrensninger og endte med noe kremhvitt blondegreier som ser helt greit ut.

Ellers har jeg skaffet noen gode stay-ups som jeg kjøpte hos brudekjolesydama.

Skrevet (endret)

Tror jeg kommer til aa ha stroemper og hofteholder under. Og truse da! Ikke sikker paa bh enda, faar se naar kjolen er i hus.

Endret av Chimamanda
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal ha bh og truse. Har ikke tenkt å ha strømper el strømpebukse. Jeg har sandaler og skal legge neger på tærne :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg skal ha bh og truse. Har ikke tenkt å ha strømper el strømpebukse. Jeg har sandaler og skal legge neger på tærne :fnise:

negler mente jeg seff, ikke neger;)

Skrevet
negler mente jeg seff, ikke neger;)

Nå så jeg for meg at du skulle slepe rundt på en kar under skjørtet :fnise: Men du? Har du ikke negler på tærne fra før? Kan man virkelig legge på sånn fransk manikyr på tærne?

Skrevet

Jeg har ikke helt tenkt over det, men tror kanskje ikke det blir så sexy under kjolen. En skikkelig stram inn bukse for rompe og mage, et korsett (hvis det ikke er inkl i kjolen) og en god bh som pusher opp og inn mot midten :)

Får heller kjøpe meg en sexy nattkjole som jeg kan smyge meg inn i på bryllupsnatta, når alt det stram inn greiene er av og jeg kan puste fritt.

Og så et strømpebånd som går i arv i venninnegjengen skal jeg ha på. Det er blått.

Skrevet

Jeg skal ha truse under kjolen i allefall :ler: Bh trenger jeg ikke i kjolen og stay ups tar jeg på hvis det ikke er kokvarmt neste fredag. Har kjøpt inn noen pene stayups som jeg har i tilfelle jeg trenger dem. Og skal selvfølgelig lakke neglene på tærne i en pen farge (burgunderrød). Det må bli bra :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde string,hofteholdere og strømper.

Overraskende behagelig å gå i, og mannen var OVERbegeistret :)

Gjest titterinnomgest
Skrevet
Jeg har ikke helt tenkt over det, men tror kanskje ikke det blir så sexy under kjolen. En skikkelig stram inn bukse for rompe og mage, et korsett (hvis det ikke er inkl i kjolen) og en god bh som pusher opp og inn mot midten :)

Får heller kjøpe meg en sexy nattkjole som jeg kan smyge meg inn i på bryllupsnatta, når alt det stram inn greiene er av og jeg kan puste fritt.

Og så et strømpebånd som går i arv i venninnegjengen skal jeg ha på. Det er blått.

Sånne ting må jeg bare innrømme jeg ikke har så veldig god greie på... Men BH under korsett? Er det vanlig / nødvendig.?? Hadde kun tenkt å ha korsett jeg, blir det ikke litt mye med en BH under der igjen?? Teit spm kanskje, men men.....

Skrevet

Jeg skal ha en helt enkelt stroppelös BH. Siden BHen var så enkel har jeg kjöpt truse med litt blonder på og det passet i grunnen veldig fint sammen. :) Skal også ha stayups med blondekant.

Alt undertöyet er elfenbensfarget.

Jeg har en nydelig slikenattkjole til bryllupsnatten og matchende kimono til dagen etter. Dette fikk jeg i gave på utdrikningslaget. :)

Kjolen min har korsettliv, men jeg har alikevel BH under. BHen må uansett pröves sammen med kjolen i god tid för den store dagen.

Gjest Pysepus
Skrevet
Har ikke funnet undertøy enda!! Skal ikke ha bh da, men må jo truse og noe strømpe greier under? skal dere ha strømpebukse? Eller finnes det noe annet lurt? lite peiling på dette... hehe... :fnise:

Jeg har truse og strømpebukse (ikke sånn sexy truse, men behagelig så skal jeg heller bytte før vi drar til hotellet) :) Ja, også stroppeløs BH da er planen, men kanskje jeg dropper det...

Gjest Gjest
Skrevet
Nå så jeg for meg at du skulle slepe rundt på en kar under skjørtet :fnise: Men du? Har du ikke negler på tærne fra før? Kan man virkelig legge på sånn fransk manikyr på tærne?

Ja, det kan man faktisk:D Er jo fryktelig jålete, men men.. stilig er det;)

Skrevet
Sånne ting må jeg bare innrømme jeg ikke har så veldig god greie på... Men BH under korsett? Er det vanlig / nødvendig.?? Hadde kun tenkt å ha korsett jeg, blir det ikke litt mye med en BH under der igjen?? Teit spm kanskje, men men.....

Jeg har heller ikke greie på sånt... aner ikke jeg, men regner med at damene i brude-butikken vet hva de snakker om, så jeg får spørre dem når tiden nærmer seg. Jeg skal i hvert fall ha sånne Spanx eller noe lignende. Bukser som strammer og dytter opp men som er behagelige å ha på likevel. Den kan man jo ta av rett før bryllupsnatta og ha noe sexy under tenker jeg...

Typen er uansett ikke så opptatt av undertøy. "Det skal jo av uansett" er hans vante kommentar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...