Gå til innhold

Klær i store størrelser

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_trulte_*
Skrevet

Skal til Oslo, Bergen og Trondheim nå snart. Har lyst å shoppe litt klær. Er 30 år og bruker størrelse 50, men er så lei av H&M, Kapp Ahl og Lindex. Er det noen som har tips om litt trendy butikker med klær i store størrelser i Oslo, Bergen eller Trondheim? Er ikke ute etter bestemorbluser eller flagrende gevanter. ;)

Tar imot konkrete tips med stor takk! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Jeg vet
Skrevet

Erika i Hollendergaten i Bergen, og så der det en på Nesstun som jeg ikke husker navnet på. Lurer på om den heter Elisabeth?

Gjest Gjest_trulte_*
Skrevet
Erika i Hollendergaten i Bergen, og så der det en på Nesstun som jeg ikke husker navnet på. Lurer på om den heter Elisabeth?

Tusen takk! Skal se om jeg kan finne disse butikkene. :)

Skrevet

Zizzi finnes i Bergen også, på Åsane senter.

Skrevet

Jeg er stor fan av Zizzi! Ellers ligger det en butikk i Oslo rett over gaten for VGs kontorer omtrent, ved buss-stoppet Apotekergata... men husker ikke navnet på denne.

Skrevet

Zizzi er en kjede som finnes over mesteparten av landet. TS er kanskje mer ute etter butikker man ikke finner overalt?

Skrevet
Zizzi er en kjede som finnes over mesteparten av landet. TS er kanskje mer ute etter butikker man ikke finner overalt?

Vet jo ikke hva TS er ute etter, men bor man f.eks. i Nord-Norge kan det være langt til nærmeste Zizzibutikk, desverre.

Skrevet
Jeg er stor fan av Zizzi! Ellers ligger det en butikk i Oslo rett over gaten for VGs kontorer omtrent, ved buss-stoppet Apotekergata... men husker ikke navnet på denne.

Den heter Wilhelmine.

Og på Paleet ligger Marina Rinaldi.

Dersom du tilfeldigvis kjører forbi Gjøvik, ligger det en fin butikk der som heter Molly. Bare sånn for å ha nevnt det...

Skrevet

Takk for tipsene om Bergen! Har nettopp flyttet hit fra utlandet, og var usikker på hvor jeg kunne handle noen pene klær. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...