Gjest Gjest_trulte_* Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Skal til Oslo, Bergen og Trondheim nå snart. Har lyst å shoppe litt klær. Er 30 år og bruker størrelse 50, men er så lei av H&M, Kapp Ahl og Lindex. Er det noen som har tips om litt trendy butikker med klær i store størrelser i Oslo, Bergen eller Trondheim? Er ikke ute etter bestemorbluser eller flagrende gevanter. Tar imot konkrete tips med stor takk!
Gjest Jeg vet Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Erika i Hollendergaten i Bergen, og så der det en på Nesstun som jeg ikke husker navnet på. Lurer på om den heter Elisabeth?
Gjest Gjest_trulte_* Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Erika i Hollendergaten i Bergen, og så der det en på Nesstun som jeg ikke husker navnet på. Lurer på om den heter Elisabeth? Tusen takk! Skal se om jeg kan finne disse butikkene.
Bokormen Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Jeg er stor fan av Zizzi! Ellers ligger det en butikk i Oslo rett over gaten for VGs kontorer omtrent, ved buss-stoppet Apotekergata... men husker ikke navnet på denne.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Zizzi er en kjede som finnes over mesteparten av landet. TS er kanskje mer ute etter butikker man ikke finner overalt?
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 Zizzi er en kjede som finnes over mesteparten av landet. TS er kanskje mer ute etter butikker man ikke finner overalt? Vet jo ikke hva TS er ute etter, men bor man f.eks. i Nord-Norge kan det være langt til nærmeste Zizzibutikk, desverre.
Bex Skrevet 1. august 2008 #10 Skrevet 1. august 2008 Jeg er stor fan av Zizzi! Ellers ligger det en butikk i Oslo rett over gaten for VGs kontorer omtrent, ved buss-stoppet Apotekergata... men husker ikke navnet på denne. Den heter Wilhelmine. Og på Paleet ligger Marina Rinaldi. Dersom du tilfeldigvis kjører forbi Gjøvik, ligger det en fin butikk der som heter Molly. Bare sånn for å ha nevnt det...
LilBlossom Skrevet 1. august 2008 #11 Skrevet 1. august 2008 Takk for tipsene om Bergen! Har nettopp flyttet hit fra utlandet, og var usikker på hvor jeg kunne handle noen pene klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå