Tropehus Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Vel, tittelen sier endel: Jeg og min samboer har i siste liten blitt invitert til min fars kjærestes 50-års dag. Jeg er ikke særlig stor fan av verken henne eller min far - Jeg har møtt henne ca 3 ganger og kjenner ikke henne i det hele tatt. Jeg aner derfor ikke hva hun ønsker seg, men føler vi må kjøpe noe. Men hva? Noen som har forslag? .. pris er ikke så viktig
Liset Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Til mamma ga vi en haug med lerret og veldig gode pensler (hun liker og male da...) Til svigerfar ga vi en digital fotoramme. Til pappa ga vi gavekort på tatovering (visste at han hadde kjempe lyst på tatovering, men har aldri tatt seg råd til det.) Hva med et bilde (maleri eller trykk) Gavekort på ansiktsbehandling En god vin Matkurs for henne og pappan din Bok Blomster Frukt tre som hun kan plante i hagen sin (om hun har det) Reisegavekort
Tropehus Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2008 En kaktus. det hadde jeg ikke tenkt på. Noen andre forslag?
Gjest regine ii Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 En blomst/fin blomsteroppsats, av typen potteplante, kanskje med en pen og nøytral potteskjuler. Det er en skikkelig gave, samtidig som det er litt upersonlig. Når det er noen jeg ikke kjenner godt, ville jeg iallflal syns det var rart å gi gavekort på diverse skjønnhetsbehandlinger og sånt, siden det er et nokså personlig preg over det.
:-) anna Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Et gavekort på en bok? En fin vase eller noe sånt Et fint pledd Sengetøy Smykke/armbånd
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Gavekort er en upersonlig gave så det kan jo passe her. Gavekort kan fås på bl.a. følgende steder: Glasmagasinet Tilbords Jernia Mestergrønn eller Euroflorist Vinmonopolet Sportsbutikker
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #11 Skrevet 10. august 2008 Jeg ville gitt henne gavekort + en blomsterbukett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå