lille_lam Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Hvor i Oslo kan jeg få kjøpt det? Hvilke butikker? Takk på forhånd
Chimamanda Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Jeg pleier aa bruke vikingmelk. Faas i de fleste matvarebutikker
Tropehus Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Hvor i Oslo kan jeg få kjøpt det? Hvilke butikker? Takk på forhånd Du kan bruke vikingmelk, ellers så har de det på Jakobs på Holtet, Sultan marked, mener jeg har sett det på enkelte DeliDeLuca også, og vil tro de har det på Ultra, Ica Maxi osv.. Hva skal du bruke det til?
lille_lam Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2008 Du kan bruke vikingmelk, ellers så har de det på Jakobs på Holtet, Sultan marked, mener jeg har sett det på enkelte DeliDeLuca også, og vil tro de har det på Ultra, Ica Maxi osv.. Hva skal du bruke det til? Det skal brukes til å lage mango is Jeg har lest et sted at Viking melk ikke er søt, så skal se om jeg finner den/de andre. Skal til Grønland på fredag og sjekke på de pakistanske butikkene der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå