Gå til innhold

Historier fra Sydenferien

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tina_*
Skrevet

Dette er tråden hvor du skriver om sydenferien, hvor full du ble og om morsomme episoder i fylla. Om ONSer og pikante steder du har hatt hemningsløs feriesex. Hvor mange du har hatt et eventyr med og fra hvilke land de beste elskerne kommer fra.

Skriv løs, gleder meg til juicy historier.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Dette er tråden hvor du skriver om sydenferien, hvor full du ble og om morsomme episoder i fylla. Om ONSer og pikante steder du har hatt hemningsløs feriesex. Hvor mange du har hatt et eventyr med og fra hvilke land de beste elskerne kommer fra.

Skriv løs, gleder meg til juicy historier.

Samboer insisterte på å være med til Tyrkia i sommer. Men jeg snek meg ut fra hotelrommet hver natt og hadde hemningsløs deilig sex med den tyrkiske bartenderen på hotellet. Spennende og villt deilig, han gjorde ting med meg som jeg aldri hadde latt samboer få prøve.

Samboer mente jeg ikke tålte varmen så godt siden jeg var konstant trøtt og ikke opplagt for så mye sex på dagene. Gode, dumsnille sambo!

Gjest sydenfareren
Skrevet

Eeh, nei, har nok ingen som passer i denne kategorien. Har historier om mange hyggelige sydenturer men ikke sånne som du ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...