Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

det har seg nemlig slik, at jeg har møtt mannen i mitt liv..

vi har vært sammen i 8mnd. og jeg har aldri hatt så sterke følelser før.

men i begynnelsen av forholdet, kysset jeg en annen.

og det tærer sjelen på sjelen min altså. jeg vet at om jeg forteller dette til han kommer han aldri til og tilgi meg og han kommer til og gå fra meg, så jeg

kommer ikke si noe, men den følelsen jeg har inni meg..

tenker på det ofte og jeg sliter med og glemme det. jeg vet bare ikke hvordan jeg kan få dette til og gå bort.. i andre forhold tidligere har jeg alltid flørtet med andre, kysset andre bak ryggen på kjærestene mine og ikke brydd meg særlig om dem, men denne fyren her, elsker jeg over alt i hele verden og vil ikke miste han for noe.. og det er sikkert derfor jeg har den følelsen av at jeg har svekket han. fordi jeg virkelig elsker han.

vet ikke hvor jeg skal med dette, men jeg må bare få det ut, kanskje høre andres synspunkt.

hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Singeljenta
Skrevet

Var dere sammen - og hadde avtalt å være "exclusive" da du kysset denne andre? Uansett ville jeg nok latt det ligge nå, du har jo funnet han du vil ha og denne andre er glemt - eller?

Gjest Gjest
Skrevet
Var dere sammen - og hadde avtalt å være "exclusive" da du kysset denne andre? Uansett ville jeg nok latt det ligge nå, du har jo funnet han du vil ha og denne andre er glemt - eller?

Vi var sammen, og jeg burde absolutt ikke gjort det jeg gjorde..

men han andre er glemt, han betyr ingenting for meg og jeg vil bare glemme det hele, men det svir litt hvis du skjönner..

Skrevet

Synes ikke du skal si det bare for å lette egen samvittighet, det er ganske dårlig gjort mot han. Et kyss tidlig i forholdet vil neppe ende forholdet, og er derfor ganske egoistisk å fortelle det til han for at du selv skal føle deg bedre. Dårlig samvittighet må man nok leve med når man har gjort det du gjorde.

Gjest Gjest
Skrevet
Synes ikke du skal si det bare for å lette egen samvittighet, det er ganske dårlig gjort mot han. Et kyss tidlig i forholdet vil neppe ende forholdet, og er derfor ganske egoistisk å fortelle det til han for at du selv skal føle deg bedre. Dårlig samvittighet må man nok leve med når man har gjort det du gjorde.

Takk, det er akkurat det jeg også tenker..

tenker at det jeg har gjort kan ikke endres på og det er nok noe jeg må ha på samvittigheten, vil ikke utsette han for det bare for at jeg selv skal føle meg bedre..

Gjest Elfrida
Skrevet

Glem det. Dersom du ikke klarer å glemme det, kanskje du kan utføre en liten seremoni for deg selv for å gi slipp på det? Skriv noe på en liten lapp som du krøller sammen og kaster i en elv eller brenner opp for eksempel.

Å drive og ha dårlig samvittighet for dette er ikke noe som fører til noe godt for hverken deg eller 'mannen i ditt liv'.

Gjest Gjest
Skrevet

Det som er kjipt er om du ikke forteller det og han likevel får vite det. Da kan han tro at du har gjort andre ting også som du ikke har fortalt han om. Da kan han miste all tillit til deg.

Jeg ville sagt det. Hvis han elsker deg dumper han deg nok ikke når du selv forteller at du kysset en annen i begynnelsen av forholdet. Men vis at du angrer og har dårlig samvitighet, og la han forstå at du ikke kommer til å gjøre det igjen.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke si det. Hvis du vet at du ikke kommer til å gjenta det, er det best å bare glemme det hele.

Hvis du tenker mer på dette kan du risikere å ødelegge forholdet ditt. Bare gi slipp på det.

Skrevet
hva ville dere gjort?

Litt vanskelig å si...

Jeg tror kanske jeg ville holdt det for meg selv. Er det noen mulighet for at kjæresten din plutselig kan få høre det "på byen"? Hvis det er det burde du være ærlig å fortelle det han....

~ønsker deg i alle fall lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet
Litt vanskelig å si...

Jeg tror kanske jeg ville holdt det for meg selv. Er det noen mulighet for at kjæresten din plutselig kan få høre det "på byen"? Hvis det er det burde du være ærlig å fortelle det han....

~ønsker deg i alle fall lykke til!

Er heldigvis ingen måter han kan finne ut av det uten om at jeg forteller det..

takk for svar allesammen, hva skulle jeg gjort uten KG ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...