Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 29. juli 2008 #1 Del Skrevet 29. juli 2008 For en uke siden var jeg på byn og traff en meget hyggelig kar. Vi har sendt noen få melding og i går spurte han om vi skal treffes i helga. Er så dritnervøs har ikke datet på noen år pga et dårlig forhold som tok litt knekken på meg. Nå aner jeg søren ikke hva jeg skal snakke om he he. Har jo vært en del på byen og slikt men det er noen annet og sitte der og prate på tomannshånds. På toppen av det hele så er han tyrkisk så jeg er jo litt skeptisk. Men han var veldig hyggelig da jeg traff han på byn. Har bodd i Norge i noen år og har jobb så jeg føler ikke dette er en som prøver og få oppholdstillatelse her da. Jeg liker godt og prate med nye mennesker, tenk hvis jeg sitter der stum som et østers. Er en voksen dame jeg da. Noen tips så jeg ikke driter meg helt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulle Skrevet 29. juli 2008 #2 Del Skrevet 29. juli 2008 Når jeg skal snakke med fremmede, prøver jeg å ta utgangspunkt i noe vi har felles. Kanskje ikke så lett i dette tilfelle, siden du bare har truffet han på byen. Tror jeg ville spurt han litt om bakgrunnen, ikke for å forhøre han, men av interesse om et annet land/kultubakgrunn. Kan være interessant for deg å vite hvorfor han kom til norge og hvordan. Veksle med å fortelle litt om deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Singeljenta Skrevet 29. juli 2008 #3 Del Skrevet 29. juli 2008 Vel, er du ikke nysgjerrig på han? Det er i så fall et godt utgangspunkt, spør og du skal få svar, de fleste liker å prate litt om seg selv - og det er spennende å bli kjent med nye folk også Bakgrunnen hans er jo en enkel inngang, så kan du jo høre litt hva han har gjort, hva han liker å gjøre osv. Ikke glem å kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2008 #4 Del Skrevet 29. juli 2008 Altså, jeg er ikke rasist... Men en tyrkisk dame sa til meg at tyrkiske menn ser på alle norske kvinner som horer. Jeg ble litt lettet da hun sa det, for det var nemlig min erfaring også. Men våget ikke å si det før, i frykt for at jeg kanskje var fordomsfull... Så jeg ville vært skeptisk. Men ingen regel uten unntak er det noe som heter, så kanskje det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. juli 2008 #5 Del Skrevet 29. juli 2008 Altså, jeg er ikke rasist... Men en tyrkisk dame sa til meg at tyrkiske menn ser på alle norske kvinner som horer. Jeg ble litt lettet da hun sa det, for det var nemlig min erfaring også. Men våget ikke å si det før, i frykt for at jeg kanskje var fordomsfull... Så jeg ville vært skeptisk. Men ingen regel uten unntak er det noe som heter, så kanskje det går bra. Italienere, grekere og spanjoler også. Og hvorfor? fordi alle norske kvinner som reiser til disse lande ne på ferie, drikker, fester og har sex med ferieflørtene de møter. Vil det si at alle norske kvinner ER slik, selv om altså ganske mange av oss er det når vi reiser til disse landene? Jeg ville ikke hørt på noen tyrkisk dame som sa slikt, eller andre, men ville blitt kjent med mannen og funnet ut hvordan HAN er, for han er ikke alle tyrkiske menn, men ett enkelt individ. For mange vil mene at norske kvinner i syden er løse på tråden også, jeg kjenner meg ikke igjen i det, til tross for at jeg altså er en norsk kvinne som har vært i både italia og hellas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2008 #6 Del Skrevet 29. juli 2008 I følge den tyrkiske damen er grunnen at vi går i utringede klær. Ikke tildekket med noe på hodet osv... Hun går selv kledd som norske kvinner, derfor ser visst tyrkiske menn på henne også som hore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. juli 2008 #7 Del Skrevet 29. juli 2008 I følge den tyrkiske damen er grunnen at vi går i utringede klær. Ikke tildekket med noe på hodet osv... Hun går selv kledd som norske kvinner, derfor ser visst tyrkiske menn på henne også som hore. jeg skal ikke påstå at ikke det finnes endel tyrkiske menn som tenker slik, det jeg sier er at det sjeldent går an å si alle, uansett hva det dreier seg om. Det finnes faktisk norske kvinner som er sammen med tyrkiske menn, jeg vil ikke tro at disse mennene mener de er gift med horer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 30. juli 2008 #8 Del Skrevet 30. juli 2008 Nå tror jeg debatten har sklidd litt ut jeg. :-) Han er ikke muslim han jeg skal treffe. Uansett så skal man ikke dra alle over en kam hva de synes om norske damer. Tror enkelte menn og skal gå litt i seg selv og se hvordan de oppfører seg. så jeg tror ikke utlendinger er verre enn andre. Selvsagt har man kultur forskjellen. Egentlig så var det jo ikke det som var utgangspunktet hva tyrkiske menn synes om damer.Skal bare en date jeg. Oppfører han seg som en idiot så går jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. juli 2008 #9 Del Skrevet 30. juli 2008 dra på daten og koooos deg. Spør om ham, hva han gjør, hva han liker, snakk om slikt, og fortell om deg i samme slengen, også kommer det gjerne av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 4. august 2008 #10 Del Skrevet 4. august 2008 Da har jeg vært på dating og det gikk da temmelig greit. Ingen pinlige stemninger. Han snakker dårlig norsk men vi fant da ut av det. Jeg tok datinga for det det var så eg har kje peiling hva det blir nå etterpå. Han sa vi må treffes til helga igjen men eg er veeeldig usikker. Han jobber 6 dager i uka om kvelden, så vi kan kun treffes en dag pr uke. han virka litt sjenert men kan være spill for galleriet, vett ikke om menn gjør sånn . Han er en del år yngre enn meg og ganske så søt da :rødme: Eg blei plutselig ti år yngre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #11 Del Skrevet 4. august 2008 Da har jeg vært på dating og det gikk da temmelig greit. Ingen pinlige stemninger. Han snakker dårlig norsk men vi fant da ut av det. Jeg tok datinga for det det var så eg har kje peiling hva det blir nå etterpå. Han sa vi må treffes til helga igjen men eg er veeeldig usikker. Han jobber 6 dager i uka om kvelden, så vi kan kun treffes en dag pr uke. han virka litt sjenert men kan være spill for galleriet, vett ikke om menn gjør sånn . Han er en del år yngre enn meg og ganske så søt da :rødme: Eg blei plutselig ti år yngre Nå bør du være veeeldig forsiktig. Tyrkiske menn som går på eldre norske menn er et velkjent fenomen, og landet har den høyste proformainnvandringen til Norge. Siden han ikke snakker særlig norsk, har han ikke vært her lenge. Antagelig på et 6 mnds jobbvisum som ikke kan forlenges og er nå ute etter en mer permanent oppholdstillatelse.... hilsen X-medarbeider på ambassaden i Ankara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofotdorsken Skrevet 5. august 2008 #12 Del Skrevet 5. august 2008 Kor stor er aldersforskjellen mellom dykk, Mona? Sidan du nemner det? Syns du må nyte "crushet" medan det varer! Men som vanleg i livet er det lov å bruke hjernen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Singeljenta Skrevet 8. august 2008 #13 Del Skrevet 8. august 2008 For en uke siden var jeg på byn og traff en meget hyggelig kar. Vi har sendt noen få melding og i går spurte han om vi skal treffes i helga. Er så dritnervøs har ikke datet på noen år pga et dårlig forhold som tok litt knekken på meg. Nå aner jeg søren ikke hva jeg skal snakke om he he. Har jo vært en del på byen og slikt men det er noen annet og sitte der og prate på tomannshånds. På toppen av det hele så er han tyrkisk så jeg er jo litt skeptisk. Men han var veldig hyggelig da jeg traff han på byn. Har bodd i Norge i noen år og har jobb så jeg føler ikke dette er en som prøver og få oppholdstillatelse her da. Jeg liker godt og prate med nye mennesker, tenk hvis jeg sitter der stum som et østers. Er en voksen dame jeg da. Noen tips så jeg ikke driter meg helt ut? Åssen gikk det med han er da? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 8. august 2008 #14 Del Skrevet 8. august 2008 Heisann. Jo jeg har truffet han etter sist helg og jeg :-) Virka som en koselig kar. Skal etter planen treffe han igjen i morgen. En som skriver her at jeg må passe på at det ikke er proforma ekteskap han er etter. Jeg er 40+ og har ingen planer som slike ting, det passer meg slettes ikke. han er åtte år yngre enn meg Får ta en ting av gangen her. Han har bodd i Norge i mange år og har fast jobb så han suller ikke rundt på trygd. Får vel bare nyte tiden mens en kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå