Gå til innhold

snufs...kjolen min

foxie

Anbefalte innlegg

Det er 14 dager igjen, og fortsatt ingen kjole. Den har ikke kommet til forhandleren heller, men det er jo en liten stund igjen........Er det ikke???

Har vært å funnet en kjole som jeg har i reserve, men det er ikke den samme......Den var pen, ikke misforstå.........

Men et lite lyspunkt....brudepike kjolene har kommet og de er helt utrolig søte. Hadde brudepikene med, og fikk tilpasset kjolene.

Men har verken gitt opp eller fått angst ennå.... så det går vel bra tenker jeg........Krysser fingrene jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tabby

Oiii :o Hva er det salongen styrer med når kjolen ikke har kommet enda? Godt du har en i reserve, men det blir jo ikke det samme da. Krysser fingrene for at den er rett i nærheten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla, så flott at du klarer å bevare roen.

Jeg hadde frika helt ut for lenge siden, men jeg er kanskje litt hysterisk av meg... :ler:

Det ordner seg skal du se, men det er nok lurt å ha en reservekjole.

Så får man i alle fall sove om natten....

Krysser fingrene for at kjolen dukker opp snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville mast på de du har bestilt kjolen av!

Du skal jo ha litt tid til å eventuelt få den tilpasset også!

Håper virkelig kjolen dukker opp i tide, og at du får en fantastisk dag - dette ordner seg nok, skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei juni brud!

Gifter meg samme dato som deg, å er sikker på at kjolen din kommer , alt ordner seg somregel til slutt. men vet akkurat hvordan du har det. kjøpte kjolen for et halvt år siden, da passet den perfekt. Skulle ta den fram her om dagen å prøve den, da var den så trang at jeg ikke fikk puste!!! Har vel lagt på meg litt , uten at jeg har merket så stor forskjell!

Da var det jo å ringe syersken , som hadde fryktelig dårlig tid ,men jada hun skulle vel få den ferdig til d-dagen.Så nå sitter jeg bare her å venter på telefon!!!

Men det er jo god tid enda , ikke sant !!!!???????????

Lykke til uansett !!! Alt ordner seg til slutt!!!!!

Hilsen spendt brud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...