lulle Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Lurer på hvilken farge folk er mest fornøyd med på terrassegulvet sitt. Skal beise min nylagte terrasse. Huset er hvitt. takk for svar. (kanskje bilder hadde vært fint, men vet ikke om det er mulig på dette forumet)
Morgan Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Oi,der har du mange muligheter vettu. Er det ny trykkimpregnert terasse? Jeg har hørt at det er lurt at det får stå et år før du beiser/lakker. Har beiset med mørkebrunt,haken er at det kan bli varmt å gå på. Har også beiset med rød,men da må planken være helt ren ellers synes eventuell skit gjennom.
lulle Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 ja det er trykkimpregnerte terrassebord. Den ene delen har stått et år, men ikke den andre.... skal sjekke opp det. Takk for tips.
*Frøken Fryd* Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har hvitt hus, og har valgt en farge som heter "furu". Den ble "perfekt mørkebrun" etter min smak... (var redd for at furu skulle bli litt lyst, men det ble det altså ikke...)
Oliven Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Vi har fargen "honning". Har også hvitt hus. Er veldig fornøyde med det. Fargekart på trebitt terrassebeis ligger under jotun.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå