miramarmora Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Hei! Noen som kan anbefale et transparent kompaktpudder, helst oljefritt? Har søkt og lest litt her inne, men det er jo så vannvittig mye enklere å bare spørre . Har lett inne på strawberrynet også, men har ikke funnet noe enda . Noen som kan hjelpe meg?
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Har ikke svar på spørsmålet ditt, men lurer på det samme! Har hørt en del bra om Make Up Store sitt pudder, er det oljefritt tro? Noen som har prøvd det?
hilli Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har et fra Clarins som jeg syns matter bra. Det er tranparent og jeg tror det er oljefritt, det heter noe med "shine" tror jeg og er beregnet på blank/fet hud.
AnetteR Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Chanel, transculent 1 el transculent 2. Bruker 2'ern om sommeren når jeg er litt brunere. Ellers brukte jeg shiseido sitt tidligere, det var også bra.
miramarmora Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2008 Tusen takk for hjelpen! Da blir det Clarins Shine Stopper Powder Compact. Det er både transparent og olje-fritt, og i tillegg selges det for en billig penge på strawberrynet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå