Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Det er noe jeg hører veldig ofte. Jenter må ikke gå i bikini på byen, for barn kan ta skade av det. Jenter må ikke gå lettkledd, for barn kan da skade av det. Barn må skjermes fra nakne mennesker, for de kan da skade av det. Det gjelder nok ikke bare jenter heller, sikkert menn også. Men hvorfor? Hva slags skade er det "dem" mener barna kan ta av å se pupper, kjønnsorgan, lettkledde jenter (eller menn) og litt hud? Hud har vi over hele kroppen, og alle har jo en kjønnsorgan. Jeg tok aldri skade av å se på min, eller andres. Tviler på at jeg var noe untak. http://www.ba.no/nyheter/article3687627.ece Raser mot ungpikehud «Greit nok på en nattklubb, men ikke midt på lyse dagen i området med barn og unge til stede» summet en bestemor. Hvorfor er det i det hele tatt lov med felles garderober? Tok ikke barna skade av å se nakenhet da? Eller, det gjelder vel bare ute, da Mr. og Mrs. Antiskin kan se?
Gjest *Mim* Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Barn blir faktisk til og født av lettkledde jenter. Skjønner ikke hvorfor man skal dytte pupper og kjønnsorganer i ansiktet på barn og voksne som ikke har bedt om det i det hele tatt.
Gjest Bolledeig Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Selvfølgelig skal barn skjermes. Jeg skal sørge for at alle mine barn får bind for øynene før de skal ammes, så de slipper å måtte se på en støtende pupp. Noen tur på stranden blir det ikke før de fyller 18 - minst.
Rødtoppen86 Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Hehe, nå til dags tar man visst skade av absolutt alt... Ser da ikke ut som om afrikanske barn lider fordi alle går rundt halvnaken. Store forskjeller fra kultur til kultur.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå