Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste en artikkel om at stringtruser var så uhygienisk med tanke på at de gjerne sitter litt inni baken.. dermed kan man lett få bakterier framover også dersom stringen glir litt. :blunke:

dere som bruker string, tenker dere over dette?

har alltid brukt string, og vet ikke om jeg er særlig lysten på å gi slipp på dem pga dette. ser med skrekk og gru på tanken av å skulle bruke truser som sklir og den synlige kanten de gir gjennom buksa..

hva liker dere best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nah, det er sikkert noe i det de sier. Men tror neppe jeg vil la meg affisere av det egentlig. Jeg har jo brukt det en tid og det er ikke særlig gøy å gå i vanlige truser,- bruker evt korte "jenteboxere" til variasjon.

Selve "tauet" :ler: er jo ikke heeelt inni rompa da, jo asså det vil si, i sprekken men ikke i det indre kan man si :oops: (teit ordlagt men) Man kan jo velge hvor stram string man vil ha, det er forskjell på dem.

Så jeg tror ikke jeg tar det så veldig alvorlig foreløpig, - da må jeg evt ha sterkere bevis :lol:

Ved normal hygiene og normale truseskift og at man faktisk vasker seg ordentlig, så tror jeg man kan forhindre mye i allefall :D

Jeg foretrekker helt klart string,- jenteboxer i et lekkert stoff er en god nummer 2.

: - )

Skrevet

String og jentebokser om hverandre her.

Jepp, normal hygiene skulle holde lenge. Sikkert ikke verre enn å lage mat med lange negler uansett.

*dirrty*

Skrevet

Jeg synes string, G, eller hva det kalles for er rett og slett ekkelt. Det er som å gå med dopapir festet til ræven 24/7. Nei, takk!!!

Jeg foretrekker boxer shorts for damer, eller slike dametruser som dekker rompen og ikke bare dekker høyre rompeballen sånn av og til.

:sjarmor:

Gjest Poirot
Skrevet

Nå som dette er skrevet vil nok alle de som steriliserte tøyet sitt flere ganger i uka pga bakterier brenne alle stringtrusene og begynne med en annen type.

Eller...?

:ler:

Gjest Étoile
Skrevet

Sverger til stringtruser jeg...

Skrevet

Det håper jeg virkelig. Det er lenge siden middelalderen og for ikke å snakke om fransk rokokko .....

*they where pretty disgusting.....right there*

Skrevet

Kommer aldri til å bruke noe annet enn string når jeg er ute.. Jeg er vant til det, å syntes ikke det er noe ubehagelig.

Uhygenisk får så være.. Skifter hver dag, å vasker meg med musevask ( Dr. Greve) hver dag.

Når jeg er hjemme, bruker jeg enten boxer eller ingenting under kosebukser...

Syntes det er stygt når man får sånn truse strek på hver side av rumpa om man går i litt tynne bukser.. :-?

Skrevet
Syntes det er stygt når man får sånn truse strek på hver side av rumpa om man går i litt tynne bukser.. :-?

Det er jeg enig i...da kan man ha en strømpebukse under...eller noe i den dur....

Skrevet

Bruker bare string til spesielle anledninger. Ellers foretrekker jeg jentebokser eller veldig brede truser, de sitter litt bedre og er ikke så forbaska nysgjerrige. :lol:

Gjest Starya
Skrevet

Bruker helt alminnelige truser (tai) og de lider aldri av nysgjerrighet.

Skrevet

Jeg bruker alltid vanlige truser.

Prøvde string ved noen anledninger,men det var til å få spasmer av!

Barbie

Skrevet

Stort sett alltid string...

Piglet

Skrevet

String, noen ganger jenteboxere. Aldri truse.

Gjest Liten
Skrevet

Etter at string-bindene kom, har jeg til og med kastet menstrusene. Så kun string her i gården, og de aller fleste i svart bomull som tåler kokvask.

Har jo noen lekre små som ikke er i bomull også, men de er sjeldne på så lenge uansett... :sjarmor:

Gjest Nicki
Skrevet

Bruker både string, truser og boxer. Kommer ann på hvilke klær jeg har på meg. Liker ikke når truse kanten synes gjennom buksen.

Skrevet

Stort sett alltid string, noen ganger bokser, uten noe om natten og aldri, aldri bestemortruse.

Gjest Zalomine
Skrevet

Trur ikke at stringen glir SÅÅÅ mye, at den klarer å komme fra "helt der bake" og frem der hvor slike bakterier ikke skal (mine sitter nå i alle fall gasnke stille dem...)

Og så bytter man dem jo daglig ikke sant? Og vasker seg fornuftig. Dette anser jeg på ingen måte som noe problem. Jeg bruker string og vanlige truser omhverandre, litt ettersom hva annet jeg har på meg, og det kommer jeg til å fortsette med.

Nei, dersom jeg skal kose og desinfisere alt undertøy, ha heeelt korte negler og bruke hansker når jeg lager mat, vaske fingrene hver gang jeg har tatt på noe som ikke er sterilt, bruke ei flaske klorin i uka... da er det en ting som er sikkert, DA blir jeg syk. Litt bakterier har kroppen bare godt av, og med normal hygiene så går dette helt bra. Ingen grunn til å bli hysterisk heller....

Skrevet

Her er det bare G-string som brukes. Unntatt om natten når den månedlige kommer... Ikke noe særlig å sove med tamponger... Stringbind synes jeg er ubehagelige, så da er det på med disse posene av truser... Nei, jeg foretrekker string så absolutt...

Gjest Zalomine
Skrevet
... Ikke noe særlig å sove med tamponger...

Ikke? det gjør jeg, og det går utmerket. 6-8 timer står det på dem, og jeg sover ikke mer enn ca 7 (ok, 8-9 i helgene, men da bytter jeg heller tidelig på morgenkvisten) og det går UTMERKET.

Eller, for å si det på en annen måte, med tamponger sover jeg, med bind er jeg våken 10 ganger i løpet av natta, klamt og ekkelt er det.

Men, det var utenfor tema. fy meg. :fy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...