Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

Heisann..

Kjæresten min var på ferige for noen uker siden, og der fant hun tydeligvis seg en ferieflørt.. Hun har nå innrømmet at hun har vært svært betatt, men at hun ønsker hun ikke var det. Likevel vil hun ha han som venn, noe jeg ikke liker. Jeg sa derfor at hun fikk velge mellom meg han han.. Kanskje råttent gjort, men jeg ønsker ikke at hun skal bli mer betatt..

Nå er hun på ferie igjen, og blir sjekket opp av forskjellige gutter, og synes det er helt greit. Hun skriver på sms om dette og jeg blir litt lei meg. Som kjent kreves det to for å danse tango, så hun har tydeligvis ikke noe i mot dette.. Hva synes dere jeg skal gjøre..? Overreagerer jeg? Jeg skrev til henne at det er rart det kun er gutter hun blir kjent med, og da svarte hun "hvorfor skal tilfeldige jenter komme bort til meg?" Mulig det ble litt rotete det innlegget her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun høres ut som en oppmerksomhetssyk dust. Det virker som om hun har et voldsomt bekreftelsesbehov, og at hun forsøker å gjøre deg sjalu/usikker.

Skrevet

Jeg kan forsåvidt skjønne at det kan være koselig å få mye oppmerksomhet, og jeg liker også å flørte, men ikke på den måten.

Hadde en kjæreste av meg fortalt at han hadde funnet seg en ferieflørt på tur, som han var blitt betatt av og som han ville beholde kontakten med, så hadde det vært rimelig kald skulder og finger mot døra herifra. Og hadde han så i tillegg dratt på ferie en gang til uten meg, og sendt meg stadige smser hvor han FORTALTE meg at han flørtet med masse kvinnfolk... hadde jeg bedt ham holde fast på ei av dem, for han kunne bare glemme å se noe til meg når han kom hjem igjen.

En ting er å like oppmerksomhet, det kan være greit nok det, så lenge man faktisk spiller rent spill, gjør klart at man er utilgjengelig pga kjæreste man er glad i, og at man ikke spiller med i flørten med fremmede mennesker.

en annen ting er å like å flørte, noen av oss liker det, jeg er blant dem. Men, jeg flørter helst med mennesker jeg kjenner, som jeg vet "tar" flørten som hva den er, en måte å kommunisere på, med folk jeg kjenner og føler meg komfertable på at ikke missforstår det som interesse utover vennskap.

Jeg kan flørte med alt fra unge menn, gamle menn, barn, kvinner og venner og venninder, så flørt i seg selv er nok ganske naturlig for mange.

Men det er forskjell på flørt og på å finne en ferieflørt, stooor forskjell.

Skrevet

Synes kjæresten din virker veldig oppmerksomhetssyk. Mulig hun også trenger bekreftelse fra deg, og trur at du blir mer interessert av at andre gutter er ute etter henne. Ville nok forklart henne at du ikke liker oppførselen hennes. Støtter deg i at dette ikke er noe man trenger å akseptere i et forhold.

Men pass deg for å bli sjalu kjæreste heller. Alle blir flørtet med og litt betatt av andre innimellom.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg prøver jo så godt jeg kan å ikke være så sjalu, men situasjonen tatt i betraktning er det kanskje ikke så lett. Det kan være lett å gi personen pekefingeren mot døren også, men jeg er jo så utrolig glad i henne.. Men takk for svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...