Gjest Johanne-mor Skrevet 30. mai 2003 #1 Del Skrevet 30. mai 2003 Et lite hjertesukk til dere som er invitert til utdrikkingslag, og ikke selv er med på å arrangere et! Tenk litt på den som arrangerer, og vær engasjert selv. Jeg sier ikke at du nødvendigvis skal ta ansvaret for noe, men svar på sms, e-mail og telefonbeskjeder raskt, og vis at du setter pris på det den andre gjør for deg og venninnen din (dvs bruden). Når man legger mye arbeid i dagen, er det leit når flere kommer i siste liten og avlyser deler av dagen for egen del. Og når man er få, feks 5-10 stk, så merkes det godt at en blir borte. Ikke tenk at det ikke betyr noe om du ikke er med, det betyr noe for både bruden og alle de andre! Dette handler jo bare om å sette seg litt inn i situasjonen til de som arrangerer, deres tanker og forventninger, og å prøve å etterleve disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 30. mai 2003 #2 Del Skrevet 30. mai 2003 ....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 1. juni 2003 #3 Del Skrevet 1. juni 2003 Slutter meg til hjertesukket! Jeg arrangerte utdrikningslag i går, sitter nå sliten, men rimelig fornøyd tilbake. Jeg valgte å involvere de inviterte, men møtte likevel en passivitet hos mange! Noen er deimot helt supre, ser det som en ære å bli invitert og tar skikkelig ansvar. Det kan ikke bare være forlovers ansvar å gi stemning til denne dagen!. (ikke alkoholens ansvar heller - vi hadde alkoholfritt utdrkningslag) Det er frustrerende med de som ikke gidder "ta et tak"!. ALLE har tid til å bry seg om andre mennesker; i dette tilfellet bruden. Ikke koster det oss så mye heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå