jewel66 Skrevet 11. april 2002 #1 Del Skrevet 11. april 2002 Hei alle sammen. Har brukt yasmin-piller i ca to-tre mnd nå, og jeg synes humøret mitt er blitt forandret.Er mye mere nærtagen og kan få små anfall av depresjon( særlig rundt eggeløsning og like før mens). Dette er særdeles ubehagelig ( særlig overfor kjæresten min som i perioder nesten ikke kan kødde/tøyse litt med meg uten at jeg blir sur og tar meg nær av det)og jeg lurer på om det er flere her som opplever det samme? Takker så mye for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 12. april 2002 #2 Del Skrevet 12. april 2002 hadde ikke problemer med humørsvingninger da jeg gikk på yasmin, men fikk noe hormonelt betinget eksem i ansiktet som heller ikke var særlig stas... hadde samme problemet med marvelon (som jeg hadde gått på i 10 år), men er nå storfornøyd med diane! 1212[ Dette Innlegg er endret av: Liten den 2002-04-12 20:27 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avenodite Skrevet 14. april 2002 #3 Del Skrevet 14. april 2002 Ja, jeg ble veldig ustabil i humøret når jeg brukte Yasmin. Kunne bli sint og sur for ingen ting, hadde og redusert sexlyst. Må nevnes at jeg har reagert på andre p-piller og, med forskjellige bivirkninger. Brukte Yasmin i ca.8 måneder. Har nå sluttet fordi jeg ville finne ut om jeg virkelig var så ustabil. Samboeren min sier han merker stor forskjell på humøret mitt, og at jeg er mye lettere å leve sammen med nå. Jeg føler meg mye bedre selv også, men alle blir vel lysere til sinns når våren kommer. Jeg sluttet på pillen i slutten av februar, og har ikke angret en dag..( litt minus at brystene ble mindre da jeg slutte, men det får nå heller være) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #4 Del Skrevet 15. april 2002 med meg er det sånn at på yasmin har jeg sluppet de deprimerte dagene som fulgte med spesielt trionetta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 16. april 2002 #5 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg mått også slutte med yasmin, for jeg var ikke til og være i hus med. etter jeg sluttet har homonene stabilisert seg. Nei aldrig mer yasmin for meg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #6 Del Skrevet 16. april 2002 Forsøk å ta nattlysolje eller noe annet mot pms - du får kjøpt det på helsekosten. jeg har blitt et helt annet menneske etter at jeg begynte med dette. jeg var like hissig, irritabel, sårbar etc uansett hvilke p-pille jeg brukte og etterpå når jeg sluttet med pillen så fortsatte bare det dårlige humøret. lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå