Lena80 Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Hei. Bare lurer på om noen andre har opplevet og få tilbud om og se på et par ha sex sammen. Som en tilskuer. Det har skjedd meg to ganger. Første gangen var deg mannen i paret som spurte, hun var der og hørte det og. Så det var ikke noe bare han ville. Men jeg takket nei den gangen. Det er noen år siden. Men nå sist var det jenten i paret som spurte. Hun sa hun ville spørre mannen om jeg ville. Jeg ble litt paff, og hele situasjonen ble snakket bort. Så det ble ikke noe av det. har tenkt litt på det senere. Det kunne jo ha vært både gøy og pirrende. Men er litt usikker på hva de egentlig ønsket, og om jeg også har havnet i sengen. Frivillig eller ikke. Jeg liker å snakke med par når jeg er ute på byen. Kommer gjerne i snakk med par. Kan jo være en grunn til at jeg kommer opp i slike situasjoner. Hilsen Lena
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Kall meg gjerne snerpete, men jeg ville blitt sjokkert over å få et slikt spørsmål, og hvis dette var personer jeg kjente ville jeg unngått dem i fremtiden. Det kommer sikkert innlegg her om at dette er da heeelt normalt og bra, men hver sin smak
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Jeg syntes kanskje det er litt upassende å spørre mer eller mindre tilfeldige mennesker. Dersom man først er interessert i dette bør man sondere terrenget først for å undersøke om dette er noe den andre liker. Dersom det da er mer naturlig kan man initsiere noe mer, men å spørre sånn helt uoppfordret mener jeg er ganske uhøffelig egentlig. Jeg syntes ikke man skal påtvinge sin egen seksualitet på andre dersom de ikke allerede har gitt tegn til at de er interessert i dette.
Gjest Bellatrix Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Kall meg gjerne snerpete, men jeg ville blitt sjokkert over å få et slikt spørsmål, og hvis dette var personer jeg kjente ville jeg unngått dem i fremtiden. Det kommer sikkert innlegg her om at dette er da heeelt normalt og bra, men hver sin smak Enig. Sånne folk ville jeg holdt meg langt unna.
Gjest Nishiki Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Hva skulle jeg fått ut av det? (ja klart jeg tenker på meg selv først )
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Nei takk. Det er ikke min stil. I så fall måtte jeg deltatt selv og. Syns tilskuerrollen virker kjedelig.
Lena80 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2008 Takk for svarene.. Jeg har tenkt litt på dette, og er glad svarene passer med hva jeg mener selv. Og er glad jeg ikke har vært med de hjem
Teriyaki Skrevet 29. juli 2008 #8 Skrevet 29. juli 2008 Jeg og eksen hadde sex foran en kompis av han. Uten at det var noe planlagt "du skal se på"-tilfelle. Er lenge siden nå, å vet ikke om jeg hadde gått med på det i dag. Har vel modnet litt mer og sånn sett blitt mer reservert i forhold til hva som er passende og ikke, men uansett.. Å være tilskuerrollen..Hmm..Hadde vel egentlig vært usikker og ikke vist hva jeg skulle gjøre, følt meg utilpass osv. Så det hadde jeg sagt nei til med en gang.
Lena80 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. juli 2008 Jeg kom på en gang. Var på fest og jeg og min sengevenn da, fant oss et rom hvor vi hoppet i sengen osv. Da kom det inn en person og satte seg ned å så på oss. Vi stoppet og drog dyenen over oss. Etter litt kom det flere inn på rommet. Vi sa de skulle gå ut. Men det ville de ikke. Min venn lå der med mellom bena mine, og vi var godt koblet sammen. Vi maste om at de måtte ha seg ut, men nei. Så jeg sa til han. la oss bare fortsette, så får de bare sitte der. Vi bare begynte igjen. Lempet av oss dynen og pulte videre. Da begynte de gå ut. Men det var et par som ble sittende i noen minutter. Det var litt rart å gjøre det. Men det ver også helt greit. Vi ble ikke helt ferdige før alle var gått ut. Blir på en måte noe av det samme. Bare fra den andre sidens synspunkt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå