Gå til innhold

Hvordan bør jeg sende brudekjolen i posten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HA! Jeg la ut brudekjolen min på finn.no for 4 dager siden og har allerede 3 interesserte!!!!! Ingen av de potensielle kjøperene bor i nærheten, så jeg må nok sende den i posten.

Er det noen som har gjort dette før?

Jeg regner med at det er best å brette den i 2/3 og sende den egenemballert i gråpapir. Veier det under 10 kg, blir det 125,-

Noen andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt en norgespakke og puttet den inn der sammen med masse beskyttelse. Posten er ikke kjent for å være forsiktige med pakker så om det er gråpapir må du regne med at den kan bli revnet opp o.s.v

Skrevet
HA! Jeg la ut brudekjolen min på finn.no for 4 dager siden og har allerede 3 interesserte!!!!! Ingen av de potensielle kjøperene bor i nærheten, så jeg må nok sende den i posten.

Er det noen som har gjort dette før?

Jeg regner med at det er best å brette den i 2/3 og sende den egenemballert i gråpapir. Veier det under 10 kg, blir det 125,-

Noen andre forslag?

Hei for all del pakk den godt inn jobber på posten og vet hvordan ting blir kasta rundt!

Skrevet

Jeg fikk selv sendt brudekjolen min i posten. Da var den mer rullet sammen enn brettet sammen, i en stor norgespakke med MASSE beskyttelse rundt!!!

Gjest Gjest
Skrevet

En annen fordel med Norgespakke/Smartpakke er at den er forsikret inntil en viss sum. Kjekt hvis uhellet skulle være ute. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...