Gå til innhold

Er jeg rar?

Fremhevede innlegg

Gjest Ulva35
Skrevet
Jeg har aldri skjønt det når folk sier de nyter varmen. Hva er det dere nyter egentlig? :klø:

Godmorgen alle :sol: og sommer nytere. Nok en deilig dag. 30 deilige grader alt. :) Ønsker meg litt deilig fønvind, men det kommer utover dagen.

Nå har de sagt det skal bli kjøligere og mer ustabilt, så det gjelder å nyte det mens vi kan. Ha en flott dag i :sol:

Og til deg som ikke skjønner hva vi nyter: Solen og varmen som gir energi til en lang høst og vinter, bading og soling og deilige svale kvelder i hagen. En hage som blomster i sin vakreste prakt, vanne om kvelden, sene kvelder der man kan sitte uten med lite klær, masse is, grilling, slippe å fyre i ovnen, sommergjester og turer i vårt vakre land i nydelig solskinn for å nevne noe. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her nytes sommeren, og akurat nå er det 30 grader i skyggen her.

Fine ting om sommeren er:

Sol og varme

Lyse netter og lange dager

Flott og grønn natur

Duften av nyslått gress

Blomsterduft

Lukten av soltørket tøy

Lette sommerklær og sandaler

Bikini og badeliv

Lukten av solkrem på varm hud

Middager i det fri

Grilling

Reker og krabbe

Is og jordbær

Kald hvitvin,rosè eller pils i glasset

Det er en deilig tid, og om det blir for varmt, så er det jo mulig å ta en kald avrivning i dusjen...

Gjest Gjest
Skrevet

Kan dere sommer-elskere love meg en ting - at dere ikke glemmer denne sommeren så snart den har slutt? Det har nemlig folk en tendens til å gjøre... til stor irritasjon for oss som liker det litt kaldere. Det går en kort stund, og så nekter folk plent at det har vært noe sol og varme. Neida, det har regnet og vært iskaldt hele sommeren, som alle sommere før, ifølge enkelte :gjeiper:

Nå har vi jo forsåvidt denne tråden og den andre som bevismateriale da ;)

Gjest Tanita
Skrevet

Selvfølgelig skal ikke soldagene i år glemmes! Hvorfor det? Det er det for herlig til! Orker ikke engang å tenke på høsten som venter!

Skrevet

Ja det gjelder å nyte disse dagene mens vi har de :sol:

Jeg har vært ute i mange timer allerede, men nå må jeg dessverre på jobb.

Skal nyte dagen i morgen også :sol:

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Gjest Ulva35
Skrevet

Og jada gjest over her. Vet det er mange som glatt glemmer at det har vært mye fint vær, men en ekte sommernyter gjør ikke det. :)

Skrevet

Er vel flere som liker sola og varmen en dem som ikke gjør det? Virker ivertfal slik på de jeg kjenner =)

Jeg liker egentlig sol og varme men så absolutt ikke i år. Grusomt å være gravid i denne varmen her :sukk:

Gjest Ulva35
Skrevet
Er vel flere som liker sola og varmen en dem som ikke gjør det? Virker ivertfal slik på de jeg kjenner =)

Jeg liker egentlig sol og varme men så absolutt ikke i år. Grusomt å være gravid i denne varmen her :sukk:

Det er ikke noe rart LilleBlåklokke :klemmer:

Skrevet

Hiver med meg her, jeg er absolutt et sommermenneske :)

Jeg synes det er så godt med sol og lange lyse kvelder. Jeg får masse energi av sol og varme. Det og spise reker og drikke hvitvin/øl, sitte ute med minimalt med klær til langt på kveld..

Det å kunne ha på seg minimalt med klær, gå i fine sommerkjoler og høye hæler. Bade og kose seg sammen med kjæreste, unger og venner.

Jeg nyter hver en solskinnsdag vi får, og når det lakker og lir mot vinter pleier jeg og ta frem de gode minnene om den sommer`n som har vært :)

Skrevet

Jeg synes rett og slett rundt 30 grader er fantastisk behagelig. Skulle gjerne hatt det sånn hele året, bortsett fra 1 måned med snø!

Gjest Ulva35
Skrevet
Jeg synes rett og slett rundt 30 grader er fantastisk behagelig. Skulle gjerne hatt det sånn hele året, bortsett fra 1 måned med snø!

Kunne ikke sagt det bedre selv. En måned med vinter holder i massevis. Solrik og varm sommer(lang), men noen regnbøyer om natta for å friske opp :)

Gjest Ulva35
Skrevet

Gradestokken viser 19 grader og i går viste den 32,2 på det meste :tristbla:

Men :sol: kommer tilbake i morgen sier de :)

Gjest Ulva35
Skrevet

28 grader i skyggen i dag igjen :duskedame:

Men si meg er det virkelig flere som er glad i kulde og vinter her, enn de som elsker sol og varme :overrasket:

Tråden for de som ikke like sommer og sol er jo på 9 sider.

Skjerp dere sommer og sol tilbedere og la oss vise dem :ler:

Skrevet

Men si meg er det virkelig flere som er glad i kulde og vinter her, enn de som elsker sol og varme :overrasket:

Jeg liker begge deler :)

Skrevet

:duskedame::sol: i dag også i trøndelag :)

Livet er bare herlig :banantroll:

Skrevet

Alle som er glade i sola er ute selvfølgelig :-D

Skrevet

jeg også eeeelsker sol og varme og skulle gjerne hatt det sånn hver eneste dag:):):):):)

Gjest Ulva35
Skrevet

I dag er det :sol: og nydelig vær igjen. Ikke mer enn 22 grader i skyggen ennå, men det blir nok mer :duskedame:

Skrevet

Jeg elsker sol og varme, gleder meg veldig til 2 uker i Portugal i slutten av august. Jeg var dessverre på ferie de dagene det var aller varmest her i Norge, men hadde ganske fint vær der jeg var også, så det var greit nok. Portugalturen blir vel 2 uker med :sol: 30+, bading og soling tenker jeg :-D

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er :sol: og 23 grader igjen og i morgen skal det bli varmere :hoppe:

Har lagt merke til en ting. Når det er regn og kaldt så er ikke vi solelskere her inne og klager på været, mens de som ikke liker sola og sommeren klager som bare det når det er varmt.

For den tråden lever mest når det er sol, og det liker de ikke. :ler:

Hurra for sol og sommer og ha en flott lørdagskveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...