Gjest Ulva35 Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Ble litt inspiret av tråden for dem som ikke liker sol og varme, og fikk lyst til å starte en motsatt tråd for oss som nyter sommeren og alle dens gleder
The Kitten Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 (endret) Jeg henger meg på denne tråden Nest etter høsten er sommeren min favoritt årstid Hilsen The Kitten :banantroll: Endret 28. juli 2008 av The Kitten
Gina T Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Henger meg absolutt på!! Synes vi skal nyte sommeren så mye vi kan, mens den først er her
Illalla Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Jaaa.... meg også! sommeren er altfor kort. Og ikke særlig varmt her i år heller....
Gjest Ulva35 Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Så bra Er så enig. Sommeren er så kort og vi har så mye vinter her i dette landet. Man trenger da ikke sitte pal i sola heller. I dag har mannen min og jeg sittet på soveromsaltanen i skyggen og sett på alle som kjører og kjører nede på E 39. En deilig fønvind har det vært i dag også Har solt meg litt innellom i dag også da
mysan Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Jeg nyter solen selv om svetten drypper og renner hver gang jeg løfter en finger. Ikke pokker om jeg skal klage. Plutselig snur det og da er det slutt for i år. Jeg kan ikke huske sist vi hadde en så varm sommer, som regel er det regn annen hverdag, eller hver dag, så dette bare nyter jeg, selv om det er i overkant varmt og vanskelig å puste.
Chimamanda Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 Jeg koser meg masse i varmen Jeg har en veldig fysisk jobb og ingen A/C, men jeg stortrives for det! Deilig!
Brunhilde Skrevet 28. juli 2008 #8 Skrevet 28. juli 2008 Jeg liker sol og varme, men klarer ikke ligge pal i sola når det er så varmt. Bader, soler meg litt, spiser lunsj ute, i skyggen under et tre, på jobb, sitter ute og leser til sene kvelden uten å fryse, drikker utepils ,og tenker at høsten nærmer seg, så det gjelder å nyte sommeren mens den er her!
Cata Skrevet 28. juli 2008 #9 Skrevet 28. juli 2008 Siden jeg er inne i kulden i den andre tråden så må jeg vel pliktskyldigst si at "ja, du er rar som liker sol og varme"? *stikker ut igjen før noen slenger en ekstra varmegrad i min retning*
Gjest Bellatrix Skrevet 28. juli 2008 #10 Skrevet 28. juli 2008 Jeg elsker også sol og varme. I dag har det vært fantastiske 29 grader.
Tryllestøv Skrevet 28. juli 2008 #11 Skrevet 28. juli 2008 Jeg elsker det også - og noe av grunnen er vel nettopp at vi har fire årstider - hver har sin sjarm synes jeg - og da er det deilig at vi får "ordentlig" sommer også
Monica1968 Skrevet 28. juli 2008 #12 Skrevet 28. juli 2008 Henger meg absoulut på her. Jeg elsker sol og varme, og sommeren er altfor kort her i landet, så ikke snakk om at jeg skal klage når det først er sol, sommer og varmt.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2008 #13 Skrevet 28. juli 2008 Jeg elsker også sol og varme! Jeg nyyyter dagene nå med opptil 33 grader Synd sommeren er så kort. Jeg som er så glad i sol og varme burde vel ha flyttet til sydligere strøk. Gruer meg til høsten og vinteren *hutre*
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2008 #14 Skrevet 28. juli 2008 Jeg har aldri skjønt det når folk sier de nyter varmen. Hva er det dere nyter egentlig? :klø:
Wildy Skrevet 28. juli 2008 #15 Skrevet 28. juli 2008 Jeg liker sommeren! Trenger ikke sokker eller mye klær, kan sykle til jobb i singlet om morgenen, Sitte på verandaen i sene kveldstimer, kanskje med et lite hvitvinsglass, pusle rundt i hagen, plukke solvarme jorbær til dessert, hoppe i havet, bokstavelig talt og masse sex!!!
Gjest Tanita Skrevet 28. juli 2008 #16 Skrevet 28. juli 2008 Jeg nyter varmen også! Kunne vært så varmt som det er nå hver dag hadde det vært opp til meg! Elsker sol, og at det er så varmt at jeg kan gå i kjole ute og bikini på stranda. Og tilmed bade! Nei, må nyte det mens man kan. Det varer så kort her til lands.
The Kitten Skrevet 28. juli 2008 #17 Skrevet 28. juli 2008 Jeg har aldri skjønt det når folk sier de nyter varmen. Hva er det dere nyter egentlig? :klø: Varmen. Jeg syns det er behagelig. Hilsen The Kitten :banantroll:
angeleyes Skrevet 28. juli 2008 #18 Skrevet 28. juli 2008 Jeg elsker sommer og sol. Den siste uka har det vært så deilig vær. Jeg har bare vært på stranda. Det er så deilig å ligge i solen og bade i vannet
Gjest Snart 42 Skrevet 28. juli 2008 #19 Skrevet 28. juli 2008 Jeg og!! Jeg er skikkelig sommermenneske, elsker sol og lange, varme, late dager. Ikke minst er det deilig når det er varmt utover kvelden og vi kan sitte ute helt til vi skal legge oss UTEN å måtte gå inn for å hente en genser... DA er det sommer da! Det har vært er par somre de siste årene hvor noen "glemte" at det var sommer og vi ble servert noe som lignet "sen vår" i stedet. Da føler man seg litt snytt når høsten kommer. Sett frem til sommeren gjennom en lang, kald vinter også kommer den liksom aldri..... Nei, huff... - men i år har vi heldigvis fått en ordentlig sommer. Håper den fortsatt vil vare en god stund.
Pauline Skrevet 28. juli 2008 #20 Skrevet 28. juli 2008 Jeg og elsker sol og varme. Denne siste uka har vært fantastisk, nesten som å være i syden. Gjett om det gir overskudd med tanke på høsten som er i vente. Herlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå