Nebel Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Hei Jeg tenker jeg ska investere i noe skikkelgi denne gangen, så jeg lurte på om noen kunne komme me tips te god shampo og balsam? Jeg har mørkt tykt hår, jeg har akkurat fått det klipt i en bob, så det er passelig kort i nakken. Håret mitt er veldig tungt og stritt, og syns det har en tendens til å bli litt fett, er absolutt nødt til å vaske det annenhver dag, og da er det ikke noe særlig den andre dagen.... Hadde vært supert me noen gode tips
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Hei Jeg tenker jeg ska investere i noe skikkelgi denne gangen, så jeg lurte på om noen kunne komme me tips te god shampo og balsam? Jeg har mørkt tykt hår, jeg har akkurat fått det klipt i en bob, så det er passelig kort i nakken. Håret mitt er veldig tungt og stritt, og syns det har en tendens til å bli litt fett, er absolutt nødt til å vaske det annenhver dag, og da er det ikke noe særlig den andre dagen.... Hadde vært supert me noen gode tips Spør frisøren din, de er vanligvis veldig flinke! Få vite hvilket merke/type hun vil anbefale, så kan du kjøpe det på nett til halv pris. Slik gjorde jeg det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå