Midus Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Etter å ha lest litt i tråden "Produkter som holder det de lover", sitter jeg her og tenker på hvor mye penger jeg har spart på å nesten ikke sminke meg. I skapet mitt finner jeg en mascara som jeg ikke husker hva heter, samt en eyeliner jeg tror er fra HM. Og det er alt. Så alle dere som bruker sminke (mye eller lite), hvor mye penger bruker dere på sminke i måneden/året? Jeg bruker jo, naturlig nok, en drøy hundrelapp i året
Gjest Frk Åberg Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Det klarer jeg faktisk ikke å svare på, siden det ikke er hver måned jeg kjøper sminke. Jeg kjøper få ting, men av god kvalitet, fordi jeg har funnet ut at jeg blir så mye mer fornøyd. Før kunne jeg impulskjøpe øyenskygge fra HM, men nå tenker jeg meg mer om, og kjøper stort sett dyrere, men da på nett eller i tax free. Jeg kjører stort sett ikke på med full pakke til hverdags, så det tar en stund før jeg bruker opp noen av tingene jeg kjøper. Jeg kom forresten på at hittil i år, har jeg kjøpt sminke for ca. 700,- Jeg har da kjøpt to lipglosser, en neglelakk, en øyenskyggekvintett og ny foundation. Det føles mer enn vanlig for meg. Jeg kommer til å kjøpe en ny maskara om ikke lenge, men ellers tviler jeg på at jeg kjøper noe mer i år.
Jean Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Smink, går inte åt så mycket. Om jag jämnar ut allt jag köper på ett år, så kanske ca 300 kr/mån. Mineralfoundation räknar jag då som hudvård. Och hudvården blir betydligt fler tusenlappar på, ca 2 000 kr /månad, så runt 25 000kr/ år i hudvårdsprodukter. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå