Reveal Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Får besøk i kveld, og det blir nok et glass vin eller to. I den anledning tenkte jeg å sette frem noen skåler med litt snaks. Altså ikke potetgull o.li men mer i oliven, fetaost osv. Men nå står det altså helt stille på andre ting å ha i skåler. Tips anyone?
Gjest Zia Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Ulike typer nøtter Oppskåret spekeskinke eller spekepølse Cherrytomater Artisjokkhjerter fra boks Terninger av manchego eller annen fast ost
Kvist Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 • Mango eller annen frukt i terninger. Obs ananas får gjerne all vin til å smake gyselig... • Jarlsbergterninger som er marinert i god olivenolje med godt med krydder i, gjerne en blanding med urter og chili. Fennikelfrø er veldig godt sammen med dette. Altså hele eller grovt knuste frø oppi oljen, de gir en spennende smak når man tygger de som kleber seg på osten • Lett dampede, sprø ferske grønne bønner, fungerer veldig godt med dip til også. hvis jeg ikke bruker dip har jeg gjerne en liten dæsj olje, litt maldonsalt og finhakket persille på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå