Lille Blåklokke Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 I dag gikk det egentlig plutselig opp for meg. Jeg gifter meg om under 3 månter Har tenkt den tanken før, men nå er det liksom reelt. Det meste er planlagt og handlet inn. Og jøss som tida går. Har ikke kalde føtter eller noe sånn, men kjenner at det er litt nerver ute og går for jeg vil så gjerne at alt skal gå helt etter plan, og ikke sånn som mine mareritter om natta er Men jeg gleder meg så sinnsykt mye til å få han denne dagen med den som betyr mest i livet mitt, min kjære. Det er mye slit med et bryllup, men tror det er slik at når man står der i kirkeoppgangen og ser sin kjære stå der kjekk i pynteklær og venter på deg og bare deg. Så var alt slitet glemt på sekundet Tenk jenter, en av de mest fantastiske dagene i vårt liv nærmer seg med stormskritt. :-D
Nettepett Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Hehe Da er det bare å ønske deg masse lykke til i den siste innspurten mot den store dagen Min venninne gifter seg 16.august. Jeg skal være forlover og toastmaster (sammen med hans forlover) og er derfor veldig tett innpå planleggingen til dette bryllupet. Jeg må si jeg kjenner igjen en del av tankene dine, som du skriver her. Jeg får ganske ofte telefoner og mailer fra den vordende brud, om praktiske ting som skal løses og om merkelige drømmer hun har hatt Tror nok det er helt normalt Håper du har en god gjeng rundt deg som hjelper til, så du ikke stresser deg helt i hjel før den store dagen. Igjen: Masse lykke til! Snart er du frue
Lille Blåklokke Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2008 Tusen takk:) Og gratulere med både din kommende bryllupsdag og at du er valgt til forlover:) Jeg har flotte mennesker rundt meg, men har faktisk ordnet med alt selv:P Men blir nok og bruke de rundt meg mer nå mot slutten. Har du selv kommet langt i planlegginga?
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Vet hva du mener med at plutselig går det opp for deg. Jeg teller ned på MSN; "28.07.08 = 33 dager til 30.08.08", men det blir liksom ikke det samme som mnd, uker og sånn... Innimellom (som i dag) så får jeg helt sjokk. Det er faktisk bare 1 mnd og 2 dager til vi gifter oss!!! Men ingen nerver eller noe faktisk!!
Lille Blåklokke Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2008 Ja ikke sant det er så merkelig. Tida har gått så fort selv om den har gått sakte liksom. Nå virker det som om at da det var 1 år siden var i går. Pussig det der. Har heller ikke noen nerver, men er litt engstelig for at jeg skal glemme noe. Jeg er veldig distre når jeg blir stressa:P Får passe på og ha listene mine med meg. hehe. Hvor gifter du deg Pia 30.08.08?
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Drammen Og jeg har telt ned hver dag siden det var over 600, så det har liksom blitt en vane å trekke fra en dag hver dag. Men nå er det plutselig så lite igjen, så jeg må lissom sette meg ned å se på en kalender for at det skal gå opp for meg
Markjordbær Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 Vi gifter oss på fredag, vi. Hvor sprøtt er det, liksom!? :D
Lille Blåklokke Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. juli 2008 Ja men tenk så gøy alt er:) Vi har brukt så lang tid til å planlegge, bannes, gråte og le. Men nå er dagen her snart, for oss alle:) Noen av dere har nå til helga som kommer (gratulere ti dere:D) Mens vi andre må vente enda en stund. Pia= skjønner hva du mener, har en kalender, den er helt utkryssa. Men er endelig kommet på den rette siden av den nå da:hoppe: Er nå bare 88 dager igjen :juhu: Flere med denne følelsen?
Gjest kitt Skrevet 29. juli 2008 #9 Skrevet 29. juli 2008 vi gifter oss 8.august, og i dag er det 10 dager til. Synes det er kjempesprøtt !!! Det meste er i boks, noe som er veldig deilig. Så slipper det å bli sånn super-stress rett før. Men dagen før blir nok litt stress, for da skal lokalet pyntes + at vi skal ordne i stand til grillfest som vi skal ha kvelden før...Men er bare en uformell grillfest da, der folk har med grillmat selv og vi stiller med drikke og tilbehør. Brunfargen er på plass også, og sist fredag var jeg og forloveren min på prøvetime. Nå er håret mitt stripet blondt, og jeg føler meg i grunn VELDIG KLAR for å få på meg brudekjolen og gå opp kirkegulvet. Men i mine tanker har jjeg vel gjort det 1000 ganger allerede!!!! Tar som regel noen timer før jeg får sove om kvelden, for jeg tenker på alt og ingenting. Men er heldigvis mest gledestanker, og ikke bekymringer. åååååå!!!!! Gleder meg!!!! Håper bare været holder seg!!!!! Lykke til alle sammen!!!!! Vi er så heldige som skal få gifte oss med våre kjære :D
Nettepett Skrevet 29. juli 2008 #10 Skrevet 29. juli 2008 Tusen takk:) Og gratulere med både din kommende bryllupsdag og at du er valgt til forlover:) Jeg har flotte mennesker rundt meg, men har faktisk ordnet med alt selv:P Men blir nok og bruke de rundt meg mer nå mot slutten. Har du selv kommet langt i planlegginga? Jo takk Planlegging av bryllup er spennende - både mitt eget og min venninnes Jeg har egentlig ikke kommet så langt med planlegginga enda. Vi kommer til å reise til Botswana sammen med nær familie og venner (min kjære er ikke så glad i slike store familieselskap). Vi har nå egentlig bare kommet så langt at vi har bestemt sted og dato, familie er informert. Prøver å finne ut litt av hvordan det juridiske skal ordnes sånn praktisk, for det er hverken ambasade eller sjømannskirke i Botswana. Regner med at planleggingen oppgraderes litt utover høsten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå