Gå til innhold

Lykkelige KG- brukere?

Er du lykkelig?  

1. 1. Er du lykkelig?

• Ja! Livet mitt er perfekt!
      7
    • Livet mitt går opp og ned, mest opp
      27
    • Jeg er verken lykkelig eller trist
      4
    • Jeg føler meg deprimert stor del av tiden
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Kom plutselig over en artikkel om at aktive nettbrukere blir lettere deprimerte enn andre mennesker. Så jeg nå vil jeg motbevise dette! Dere KG- brukere later å være både blide og glade (og litt hissige, til tider :lol: )

Selv om jeg er mye på nettet, og arbeider med IT, er jeg svært så lykkelig! :D (Men har selvfølgelig dårlige dager innimellom)

Er det noen andre utskudd her? Eller er alle deppa? :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Solskinn
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal svare, jeg.

Det går opp, det går ned. Noen ganger er det mye opp, noen ganger er det mye ned. For tiden litt mer ned enn opp.

Skrevet

NÅ OM DAGEN ER JEG SVÆRT LYKKELIG!!

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Det er faktisk en aldri så liten sannhet i det, tror jeg. Sjekker du innom noen av irc-kanalene så er det mange sjeler der som både er ensomme og som sliter med andre ting i hverdagen. Derfor er chattekanaler et veldig greit medium - fordi du møter andre på dine premisser. Problemet for mange, er derimot å moderere bruken og stille seg kritisk til andre mennesker de treffer der.

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Så til de grader! Enkelte vi kjenner, Kira, kunne levert flyttemelding til ef-net uten problemer, la oss ikke nevne navn. :ler:

Skrevet

Livet mitt går mest opp, selv om jeg savner kjæresten endel.

Piglet

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Opp og ned. For tiden midt mellom, men jeg er alltid lykkelig ved semesterstart, og får en nedtur ved semesterslutt. Kan det ha noe med eksamen å gjøre, tro? :ler2:

Skrevet

HAPPY !!!

Skal gifte meg, jo......... :D

Skrevet
:( Jeg er trist ja...... :cry: :cry:
Gjest Donna
Skrevet

Skulle gjerne skrevet at livet er en dans på roser og at jeg bare er glad ...men det ville vært å lyve - og lyve gjør jeg ikke .....

Har vært mye trist og lei jeg en laaang periode nå - men små lysglimt innimellom selvsagt ........

syntes ikke noen av alternativene passet egentlig .......

Mye trist og lei ...litt glad av og til :-? :wink:

Skrevet

For tida er jeg mest blid og glaaaad.... ferdig med eksamen, forelsket i forloveden min, god jobb og gode venner - kan jeg ønske meg noe mer? En himmel full av stjerner og blått hav så langt jeg ser, kanskje? :briller:

Skrevet

Alt jeg kan si er vel at alt går opp og ned, men generelt sett er jeg lykkelig og glad. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...