Gjest eminel Skrevet 3. august 2003 #41 Del Skrevet 3. august 2003 Har aldri vært særlig begeistret for vasking og rydding og stryking og matlaging. Det skulle vært mannen sin jobb. Jeg vil heller sitte i sofaen og fise og drikke øl (eller cola). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 11. august 2003 #42 Del Skrevet 11. august 2003 selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 11. august 2003 #43 Del Skrevet 11. august 2003 Enig med LilleBille. Jeg vil også ha kone! Har jo en mann, og en kone vil gjøre samlingen komplett. Og for noen historier dere har å fortelle! Ler så jeg holder på å falle utfor sofa! Men ja, jeg er ganske flink med huslige gjøremål. Liker for det meste å vaske, stryke, gjøre rent, osv. Men det er mer moro å se resultatet enn hva selve jobben er. Blæh. Men det rare er at jeg er myyyye flinkere å rydde hos andre enn hos meg selv. Hos andre går jobben unna i en fei, og det klør i hendene hvis de har det rotete :oops: Men hos meg selv må Adina noenganger godsnakkes med og lokkes med Sinatra på anlegget og "dopet" - kald cola... Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå