Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan ansette samoberen min!

Han kan vaske opp, støvsuge, vaske gulv og bil, vaske klær o.l.

I tillegg vet han ikke å plassere skoene annet enn midt i gangen, oppvasken kan ofte vente til der ikke er mer glass, bestikk eller fat igjen, besvarer spørsmål med spørsmål, mumler og er forøvrig i koma kan det ofte virke som :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15 år? Det var da pokker til prognoser?

Har liksom gått her og satset på at han ble lei det slitne trynet på kona litt før den tid. :o

*revurderer de mest umiddelbare fremtidsplanene*

• 2 uker senere...
Skrevet

Husmoremne??? Oh, no.....jeg HATER husarbeide, trenger hushjelp. NÅ!!

Fysj, vasking, rydding....fysj....æsj....pføy...... :x

Gjest Milah
Skrevet

Nei, jeg er nok langt i fra noe husmoremne.... :D

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg trodde ikke jeg var det. jeg trodde verden bestod av to typer mennesker; de som var flinke til å bake, sy, strikke, vaske mm og de som var flinke tilandre ting. Jeg bestemte meg da for å bli flink til andre ting. Men nå har min samboer og jeg begynt å eksperimentere med kakebaking - og det er jo så HIMLA LETT!!!!

Men hva er kakebakerne flinke til da - eller er det sånn at de som er gode husmorkandidater er lite flinke og bruker vaskefilla som skalkeskjul... :blunke:

Gjest dorian
Skrevet

Ja, jeg føler meg som et greit husmoremne!

Har vasket tre maskiner i dag, samt hengt opp en maaaaasse klær.

dorian :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Når jeg leste igjennom alle de svarene her, så ble jeg så glad

Jeg er mye bedre til å sitte i sofaen og lese illustrert vitenskap, KK, Se&Hør og bøker, enn å holde huset ryddig.

Det er veldig ryddig og rent akkurat nå da, fordi jeg har visninger hver eneste uke i håp og få solgt og kjøpt meg noe som er litt mer lettstelt...

men budene uteblir, og jeg har pusset opp så jeg trives faktisk ganske godt nå... og særlig nå som det er så ryddig.

Når jeg blir stor skal jeg ha en dame fra Polen som kommer og vasker hver fredag mens jeg er på jobb....

Det blir veldig bra... :ler:

Gjest Vanessa
Skrevet

Nei, men det plager meg ikke!

Drømmen er å få råd til hushjelp når jeg en gang flytter inn i eget hus. Det jeg ikke kan fordra med husarbeid, er at så snart man har vasket eller støvsuget eller whatever, så blir det skittent igjen med en gang, og man må gjøre alt på nytt! :x

Matlaging er heller ikke noe for meg, men til mitt forsvar skal det sies at jeg faktisk har fått komplimenter på at jeg lager god spaghetti... :hoho:

Skrevet

Har alltid ønsket meg en "kone" jeg... :sjarmor:

Kunne sikkert vært et meget bra husmoremne - om jeg hadde ønsket.

Har til og med ett års husmorskole (noe skulle man jo gjøre etter gymnaset) .. og har papirer på at jeg kan både det ene og det andre .. :ler:

Men det vil jo ikke si at jeg gjør det .... :ler2:

Men jeg er flink til å lage mat og lage det hjemmekoselig rundt meg.. og det holder for meg - men kommer det en "kone" rekende ... skal jeg ta godt vare på henne.... :ler:

Skrevet

Jeg flyttet for to mnd siden, og DA var det fint og ryddig her... Det var den gang ja.. Går fort nedover..

Men jeg er ganske flink til å få det til å se ryddig ut, men ikke våg å åpne en skuff eller et skap..

Gjest Zirine
Skrevet

Jeg kan hvis jeg vil, men det er det så sjeldent jeg vil.

Skrevet

Ja, jeg kan nok også om jeg vil, men vil også uhyre sjelden....

;)

Gjest Zirine
Skrevet
Ja, jeg kan nok også om jeg vil, men vil også uhyre sjelden....

;)

Jeg vil så sjeldent at min mor så sjokka på meg engang hun var på besøk: HVA!!! KAN DU SY!!!

Hun har også sagt etter en middag: Det må jeg si Zirine, dette hadde jeg jaggu ikke trudd om deg.

Jeg tror det smakte overraskende godt ;)

Skrevet

Vel, jeg skulle gjøre en 'kjapp en ' da jeg skulle sy. Syntes det var ulidelig kjedelig å sy putevar, så jeg tredde putevaret på selve puten og sydde ivei. Stolt over hurtigheten, men puten og putevaret var jo selfølgelig sydd sammen!!! EGad!!!

*herregud*

En annen gang ville jeg sy nattjkole....klippet i figurform og kom meg mirakuløst INN i nattkjolen, men min mor måtte komme å redde meg. Jeg måtte klippes ut av kjolen.

*jeg kan nok om jeg vil - men tror jeg rett og slett bruker energi på andre ting...*

=)

• 4 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Bra jobbet, Anafugia! :ler:

Og joda, det er forskjell på å kunne og å ville! Selv sender jeg oftest slike prosjekter hjem til mamma eller bestemor, og gjør noe mer grovmotorisk praktisk til gjengjeld.

Skrevet

Og det var det altså meg som skrev, uten å huske jeg ikke hadde logget meg inn etter restart...

Gjest sunshine-t
Skrevet

jeg kan viss jeg vil og viss jeg gidder :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...