Gjest Lunis Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 OK, her er en liten lek jeg fant på for en stund sia. Poenget er å rime, uten at det man finner på har noen fornuftig mening eller dypt budskap. Det skal helst være så våsete som overhodet mulig faktisk! For å gi ett eksempel: Hvis jeg begynner og skriver "Jeg har en mor" også skriver nestemann "som liker baconsvor" også skriver hun etter det "og synger i kor" eller noe i den duren. Siden det er måte på hvor mange bisetninger man kan ha på en gang, er det greit om noen starter en ny setning etter en 4-5 poster. Når denne tråden har blitt noen sider lange tipper jeg vi kan lese en temmelig poengløs, dog morsom historie her Da begynner jeg. Jeg har en propell...
Gjest Nishiki Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Ok, en ny: Min mor har en høne som kakler..
Gjest Nishiki Skrevet 29. juli 2008 #8 Skrevet 29. juli 2008 når den sitter der oppe på kommoden og vakler
Lise_ Skrevet 31. juli 2008 #11 Skrevet 31. juli 2008 (endret) den river ned tørkestativet og blir begravd i truser, Endret 31. juli 2008 av Lise_
Gjest Nishiki Skrevet 31. juli 2008 #15 Skrevet 31. juli 2008 (endret) den ser vi tusler forbi en gang i blant Endret 31. juli 2008 av Nishiki
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå