Zzyzx Skrevet 31. juli 2008 #21 Skrevet 31. juli 2008 Det er sånn man lærer å trippelsjekke varenummeret. Vi var nemlig på Ikea i går for å bytte en haug med saker som min kjære hadde blingset på første gang.
Yummy_Mummy Skrevet 31. juli 2008 #22 Skrevet 31. juli 2008 Husk å sjekk nummeret ved strekkoden (format XXX.XXX.XX), det må være det samme på eska og hylleplassen. De fleste har vel gjort den feilen Lykke til med skruinga. Vi venter spent på oppdatering :D
Gjest Frk Åberg Skrevet 31. juli 2008 #23 Skrevet 31. juli 2008 Nå vet jeg ikke noe om hvor fingernem du er, men det skal virkelig ikke være noe problem å sette sammen ting fra Ikea. Jeg ville synes det var direkte pinlig å be om hjelp fra en mann til noe sånt, men det er meg da. Om man virkelig har ti tommeltotter, er det kanskje bare å kapitulere. (Men jeg har en følelse av at mange kvinner gir litt lett opp, fordi det alltid står en kar klar til å hjelpe.)
Gjest Tanita Skrevet 31. juli 2008 #24 Skrevet 31. juli 2008 Jeg kunne jo ha spurt en annen kvinne om hjelp men kjenner ingen som har fri samtidig med meg for tida.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #25 Skrevet 31. juli 2008 Du trenger ikke hjelp til en Malm kommode. Sett i gang, så skal du se det går mye bedre enn du tror.
Gir Skrevet 31. juli 2008 #26 Skrevet 31. juli 2008 Jeg skrudde sammen en sånn kommode, en tv-skjenk, en 190x190cm hylle som har kvadratiske hyller i og et sko-skap fra IKEA på ca en litt lang kveld. Ca 7000 skruer, en brekt store-tå (jeg slapp den 190x190cm hylla ned på tåa når jeg skulle løfte den opp ) og mye banning senere ble det veldig fint! Bare å sette i gang, håper det ikke går utover liv og lemmer!
Titti72 Skrevet 31. juli 2008 #27 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har i dagskrudd sammen en Malm med6 skuffer. Det tok noen timer, og jeg trengte hjelp fra tenåringen til å legge den ene sidevangen oppå den andre. ellers gikk alt greit. Det var en lett modell å montere, menhusk at du trenger en drill, skrutrekker og en hammer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå